Stian89 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Du har ikke trykket på Rediger-knappen når du har postet 7 poster, vettu. 8577319[/snapback] Hva faen er dette slags syting, her kommer det flotte tegninger å alt du maser om er den satans (lett oversebare) Redigerknappen. faen altså. 8910023[/snapback] Du skal være ganske tett hvis du ikke er i stand til å bruke "Rediger" knappen. I mine øyne er det i alle fall rimelig synlig, forholdene tatt i betraktning. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Du har ikke trykket på Rediger-knappen når du har postet 7 poster, vettu. 8577319[/snapback] Hva faen er dette slags syting, her kommer det flotte tegninger å alt du maser om er den satans (lett oversebare) Redigerknappen. faen altså. 8910023[/snapback] Du skal være ganske tett hvis du ikke er i stand til å bruke "Rediger" knappen. I mine øyne er det i alle fall rimelig synlig, forholdene tatt i betraktning. 8910051[/snapback] Unødvendig å whine så mye om den, å ikke kommentere de flotte tegningene en eneste gang. Akkurat som om han var moderator eller noe. Har ingentin imot Cutthroar Bil, jeg bare ble provosert, sikkert for ingenting, men uansett. Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 http://ic3.deviantart.com/fs17/f/2007/160/..._BrowPatrol.png tegna litt i photoshop, ble ikke altfor dårligt egentlig. Øyebryna er med vilje Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Du har ikke trykket på Rediger-knappen når du har postet 7 poster, vettu. 8577319[/snapback] Hva faen er dette slags syting, her kommer det flotte tegninger å alt du maser om er den satans (lett oversebare) Redigerknappen. faen altså. 8910023[/snapback] Jammen i all verden... nå ble jeg direkte oppgitt. For det første så sytet jeg ikke, ikke maste jeg heller. 2 poster er ikke masing. For det andre så han andre at han hadde brukt rediger-knappen, og jeg påpekte da bare at han ikke hadde det, i post nr2, i og med han hadde postet 7 poster, mer eller mindre på rad. Og for det tredje, hvordan i helvete ville forumet sett ut om ingen hadde vært lure nok til å bruke rediger-funksjonen? Alle hadde postet ekstra hver gang de hadde skrevet noe feil, alle hadde postet 4 ganger, for å svare 4 forskjellige personen osv. Med andre ord: Det hadde ikke sett ut i det hele tatt. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Det var da som faen :!: Neida, huff, se på klokka når jeg skreiv de sinte innleggene, jeg er våken nå, unskyld. Du er en flott kar Cutthroat Bill, og det var riktig det du gjorde Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) No hard feelings. Endret 22. juni 2007 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 OT? La oss adde tegninger istedet Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Beklager at jeg går litt OT jeg også, men synes denne kanskje burde vært i Visuell Kreativitet, da det ikke er tegneserier, men egne tegninger. Samtidig ligger Visuell Kreativitet av en eller annen teit grunn i digital foto og video, så den blir feil der også... Noen synspunkter? Har ikke scanner, så får ikke scannet inn det jeg har tegnet. Særlig bra er det ikke, men må få vist det en eller annen gang Endret 21. juni 2007 av Matsemann Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 Mobilkamera+Bluethoot ftw Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Mobilkamera+Bluetooth = horribel kvalitet? Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Stemmer, men scannere (mine jaffal) har en slik lei tendens til å streike... : | Canon PowerShot : D Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Jaja, webcam får vel duge, da! :!: Problemet er at arket er hvitt, og med mye lys, noe som trengs, blir webcamet forvirra og klarer ikke å justere hvitbalansen, så måtte holde arket på skeiva. Ble aldri ferdig, var K&H-oppgave, inspirasjon fra et bilde på nett. Lenke til kommentar
Myou Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) kakashi - Naruto hmm, får ikke lagt til bilde.. Endret 2. juli 2007 av 4S Matrix Lenke til kommentar
Hayate Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Her er en tegning a Monkey D. Luffy jeg tegna, så på et bilde på sjermen Lenke til kommentar
Pepzi90 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Hmm begynner tråden å bli litt "tapt"? Ingen som har skrevet noe her på en stund Uansett, flotte tegninger sasori Har 2 tegninger fra naruto for øyeblikket Endret 11. november 2007 av Pepzi90 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 tøøft;P Men han Naruto kunne gjerne fått noen øyner? også håret til sasuke er vel litt mer spiky enn "runde"? men ellers flotte tegninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå