Gå til innhold

Kom med dine tegninger!

Anbefalte innlegg

Du har ikke trykket på Rediger-knappen når du har postet 7 poster, vettu.

8577319[/snapback]

Hva faen er dette slags syting, her kommer det flotte tegninger å alt du maser om er den satans (lett oversebare) Redigerknappen. faen altså.

8910023[/snapback]

Du skal være ganske tett hvis du ikke er i stand til å bruke "Rediger" knappen. I mine øyne er det i alle fall rimelig synlig, forholdene tatt i betraktning. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

8577319[/snapback]

Hva faen er dette slags syting, her kommer det flotte tegninger å alt du maser om er den satans (lett oversebare) Redigerknappen. faen altså.

8910023[/snapback]

Du skal være ganske tett hvis du ikke er i stand til å bruke "Rediger" knappen. I mine øyne er det i alle fall rimelig synlig, forholdene tatt i betraktning. ;)

8910051[/snapback]

Unødvendig å whine så mye om den, å ikke kommentere de flotte tegningene en eneste gang. Akkurat som om han var moderator eller noe. Har ingentin imot Cutthroar Bil, jeg bare ble provosert, sikkert for ingenting, men uansett.

Lenke til kommentar

8577319[/snapback]

8910023[/snapback]

Jammen i all verden... nå ble jeg direkte oppgitt. For det første så sytet jeg ikke, ikke maste jeg heller. 2 poster er ikke masing. For det andre så han andre at han hadde brukt rediger-knappen, og jeg påpekte da bare at han ikke hadde det, i post nr2, i og med han hadde postet 7 poster, mer eller mindre på rad.

Og for det tredje, hvordan i helvete ville forumet sett ut om ingen hadde vært lure nok til å bruke rediger-funksjonen? Alle hadde postet ekstra hver gang de hadde skrevet noe feil, alle hadde postet 4 ganger, for å svare 4 forskjellige personen osv. Med andre ord: Det hadde ikke sett ut i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Beklager at jeg går litt OT jeg også, men synes denne kanskje burde vært i Visuell Kreativitet, da det ikke er tegneserier, men egne tegninger.

Samtidig ligger Visuell Kreativitet av en eller annen teit grunn i digital foto og video, så den blir feil der også...

Noen synspunkter?

Har ikke scanner, så får ikke scannet inn det jeg har tegnet. Særlig bra er det ikke, men må få vist det en eller annen gang ;)

Endret av Matsemann
Lenke til kommentar

post-87384-1182498797_thumb.jpg

Jaja, webcam får vel duge, da! :!:

Problemet er at arket er hvitt, og med mye lys, noe som trengs, blir webcamet forvirra og klarer ikke å justere hvitbalansen, så måtte holde arket på skeiva.

Ble aldri ferdig, var K&H-oppgave, inspirasjon fra et bilde på nett.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...