Gå til innhold

Kom med dine tegninger!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er noen av mine, tegnet for en stund siden...

Meninga at dette skal forestille Shikamaru fra Naruto.. Ligna ikke så forferdelig men.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Image1.png

Balthier fra FFXII, ansiktet ble rart..

Image2.png

Ashe fra FFXII, ligna ikke i det hele tatt..

2007_0421tegning0020.png

En eller annen fyr.

2007_0421tegning0016.png

En havmann!

1.png
Lenke til kommentar
Noen selvlagde jeg fant fram:

Hoy, denne er gammal, gitt; men liker den spesielt godt - Suuu :wee:

:)

8433114[/snapback]

Den var veldig fin. :)

Har tegnet litt selv, men ikke så mye. Tegner som regel bare om jeg ikke har noe annet å gjøre. Dessverre er jeg ikke på langt nær god nok til å tegne orginale tegninger, så jeg holder meg som regel til fanart.

One Piece fanart. Tegnet for hånd med referanse fra bøkene, og så pyntet i Photoshop (lineart og ramme).

Monkey D. Luffy, en av verdens råeste figurer. Ikke lenge etter at jeg hadde lest de første bøkene ble jeg hektet, og ble nødt til å tegne litt fanart.

Monkey_D__Luffy_by_SteveBarkin.jpg

Helmeppo, Kaptein Morgans sønn. Denne ble jeg meget fornøyd med, sammen med den over. Personen er dog en skikkelig dritt. Hater han sterkt.

Helmeppo_by_SteveBarkin.jpg

Ben Beckman, derimot, ble ikke så bra. Hovedakelig er det nakken som irriterer, men diverse andre småfeil irriterer og. Tviler sterkt på at jeg gidder å gjøre noe med det, da. :p

One_Piece___Ben_Beckman_by_SteveBarkin.png

Invader Zim fanart, bakgrunnsbilder. Også tegnet for hånd med referanse, og så pyntet i Photoshop (farger og lineart).

GIR og "The Voot Cruiser", min første skikkelige IZ fanart. Storfornøyd med denne. Absolutt en av mine favoritter.

Gir_Rides_the_Pig_by_SteveBarkin.jpg

Gaz. Er også meget fornøyd med denne, men vil forandre anntrekket. Spørs om jeg gidder, da.

IZ___Gaz___Scary_Look___WP_by_SteveBarkin.png

Kim Possible og Ron Stoppable/Sinfest. Merkelig kombinasjon, men utfallet ble bedre enn forventet, så jeg poster denne og. Tegnet for hånd med referanse, og så pyntet i Photoshop (farger, lineart og ramme).

Kim_and_Ron__Sinfest_Style_by_SteveBarkin.jpg
Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

Jeg har også litt lyst på tegnebrett, men jeg tegner ikke nok til at jeg gidder å investere i ett. De koster ganske mye, tar jeg ikke feil.

Ja, den tegningen din var virkelig fin. Jo mer jeg ser på den, jo mer liker jeg den. ^^,

Ah, det er Dead Karl, det. Mandig fyr, om jeg må få si det selv. Her er en til hvor han igjen er mandig som fy: http://www.home.no/sir-dudleif/movie7.gif :grin:

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...