Kimelimm Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Hei! Fikk inspirasjon til å tegne litt fra Bleach, kom med deres bleach tegninger Kan godt komme med fra andre serier Laster opp mine siden! bare husk DET SKAL VÆRE DERES Lets start! Lenke til kommentar
hihihihi Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 (endret) Heisann. Jeg har et par anime-lignende-tegninger hengende på døra mi. Tenkte jeg skulle legge en av dem inn her jeg da=) Tegna dem vel for 5 år sida daså.. Gikk vel i 4.-5. klasse da Jeje, Koos! Endret 20. april 2007 av Bittn Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 OMG :o HVORDAN I HELVETTE kalrte du det? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 OMG :o HVORDAN I HELVETTE kalrte du det? 8429114[/snapback] Han løftet blyanten, satte spissen mot arket, og førte den sakte bortover arket.. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Han løftet blyanten, satte spissen mot arket, og førte den sakte bortover arket.. 8429489[/snapback] Du glemte matpapirdelen. Lenke til kommentar
akan Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 ja ser litt ut som en kopi tegning ^^ skal komme med ett par tegninger senere som en venn av meg har laget... han er dyktig Lenke til kommentar
akan Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 her er de to jeg har Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 (endret) Hoy, denne er gammal, gitt; men liker den spesielt godt - Suuu Endret 11. juli 2008 av Motoko Lenke til kommentar
hihihihi Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 OMG :o HVORDAN I HELVETTE kalrte du det? 8429114[/snapback] Han løftet blyanten, satte spissen mot arket, og førte den sakte bortover arket.. 8429489[/snapback] Hvis dere snakka om tegningen min, så er jeg en "hun" Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Har tegnet litt en stund nå, får se om jeg legger ut noen beskjedene skisser i løpet av helgen. Lenke til kommentar
plastsjel Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Her er noen av mine, tegnet for en stund siden... Meninga at dette skal forestille Shikamaru fra Naruto.. Ligna ikke så forferdelig men. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Balthier fra FFXII, ansiktet ble rart.. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ashe fra FFXII, ligna ikke i det hele tatt.. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor En eller annen fyr. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor En havmann! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Amento Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Nooooo! Tegna manga på rusekappa til en fyr og leverte den i dag! Jeg skulle jo ta bilde av det! Tenkte å legge det ut her... Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Noen selvlagde jeg fant fram: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hoy, denne er gammal, gitt; men liker den spesielt godt - Suuu 8433114[/snapback] Den var veldig fin. Har tegnet litt selv, men ikke så mye. Tegner som regel bare om jeg ikke har noe annet å gjøre. Dessverre er jeg ikke på langt nær god nok til å tegne orginale tegninger, så jeg holder meg som regel til fanart. One Piece fanart. Tegnet for hånd med referanse fra bøkene, og så pyntet i Photoshop (lineart og ramme). Monkey D. Luffy, en av verdens råeste figurer. Ikke lenge etter at jeg hadde lest de første bøkene ble jeg hektet, og ble nødt til å tegne litt fanart. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Helmeppo, Kaptein Morgans sønn. Denne ble jeg meget fornøyd med, sammen med den over. Personen er dog en skikkelig dritt. Hater han sterkt. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ben Beckman, derimot, ble ikke så bra. Hovedakelig er det nakken som irriterer, men diverse andre småfeil irriterer og. Tviler sterkt på at jeg gidder å gjøre noe med det, da. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Invader Zim fanart, bakgrunnsbilder. Også tegnet for hånd med referanse, og så pyntet i Photoshop (farger og lineart). GIR og "The Voot Cruiser", min første skikkelige IZ fanart. Storfornøyd med denne. Absolutt en av mine favoritter. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Gaz. Er også meget fornøyd med denne, men vil forandre anntrekket. Spørs om jeg gidder, da. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Kim Possible og Ron Stoppable/Sinfest. Merkelig kombinasjon, men utfallet ble bedre enn forventet, så jeg poster denne og. Tegnet for hånd med referanse, og så pyntet i Photoshop (farger, lineart og ramme). Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 28. april 2007 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Voldsomt bra Er det tegnet for hånd? Er det noen som har noen tegninger fra Bleach ? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Om det er meg du spør, så ja. Altfor vanskelig å tegne med mus. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Jeg må skaffe tegnebrett, ass. Dét ser jo litt fett ut! Btw, kult at du likte Su-tegninga mi Cutthroat Stakk innom din nettside (har faktisk tilfeldigvis vært der før ), og det du hadde under web-camera... noe av det mest fasinerende, simple, hysteriske jeg har sett :!: Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Jeg har også litt lyst på tegnebrett, men jeg tegner ikke nok til at jeg gidder å investere i ett. De koster ganske mye, tar jeg ikke feil. Ja, den tegningen din var virkelig fin. Jo mer jeg ser på den, jo mer liker jeg den. ^^, Ah, det er Dead Karl, det. Mandig fyr, om jeg må få si det selv. Her er en til hvor han igjen er mandig som fy: http://www.home.no/sir-dudleif/movie7.gif Endret 1. mai 2007 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Ojsann, fant enda et Su-bilde som hang på korktavla: Endret 1. mai 2007 av Motoko Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Den var også kjempeflott. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå