Fjoslen Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Vet det har vært en lignende tråd oppe før, men det var for Mars/April og nå som vi nermer oss Mai og konfirmasjon så er det sikkert mange som skal kjøpe seg ny PC. Altså tråden er en hjelpetråd for de som skal kjøpe seg PC i Mai, slik at de kan velge riktige komponenter til sitt bruk. Sleng gjerne med ditt oppsett og/eller råd/tips til det du skal kjøpe. Kansje litt skrive leif Endret 19. april 2007 av DeDDi Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) tja det kommer jo priskutt hos intel snart , amd hadde nettopp , så dere som kjøper nå får jo noen rimelig billig duel core cpu's så kom jo nettopp 8600 serien , så da har dere billig dx10 kort , + 2gig med ram og kabinett ++ mye bra deler ute til lave priser som er fremtidsrettet Endret 19. april 2007 av Nokia_dell Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 Syns dene tråden ble uhyre upopulær Kan det ha med måten jeg skrev førstetråden på? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) Syns dene tråden ble uhyre upopulær Kan det ha med måten jeg skrev førstetråden på? 8431262[/snapback] der går vel nesten ikke ann og sette sammen ett oppsett på prisguide til deg når du skal kjøpe pc i mai...men ja som han sa dual core cpu 2gig ram dx10 skjermkort... blir bra det.. edit: jeg skal og kjøpe pc i mai Endret 21. april 2007 av 2r3fo Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 Tråden er ment som en diskusjonstråd. Er det noe vi burde vente på(Nye utgivelser) Eller er det bare å kjøpe? Sånne spørsmål jeg tenker på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå