Gå til innhold

Lurer på hva disse 2gb ram brikkene er verdt .....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei har et par Geil brikker overflødes så jeg lurer på om det er for mye å lege dem ut på QXL for 1000,- med kjøp nå pris på 1350,- eller trro dere at jeg ikke for solgt dem da ?

Evnt. hvilken pris burdte jeg legge dem ut på ?

Mvh

8425716[/snapback]

Hva slags HW har du kjørt disse brikkene på? Jeg har sendt mine Corsair PC6400C4 til Komplett.no for en test. Tror de er RMA, i allefall så fikk jeg noen feite feilmeldinger i MEMTEST86.

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg har lest flere steder at P5B deluxe kortene er svært hårsåre ovenfor RAM.

Men hvorfor har du slike flotte brikker til overs? Jeg kjøper de jeg ass, bare send meg en PM så avtaler vi tid og sted ;)

Lenke til kommentar

Vel vet ikke helt hva jeg skal med 4gb ram :hmm:

Kan vel si det sånn at jeg har litt for mye ram nå og skal kjøpe meg noen andre brikker og har igen nytte av 6x1Gb ram ;)

Edit: Nå må vi ikke gjøre dette om til et salg sted da for det er jo ikke lov :yes:

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar
Vel vet ikke helt hva jeg skal med 4gb ram :hmm:

Kan vel si det sånn at jeg har litt for mye ram nå og skal kjøpe meg noen andre brikker og har igen nytte av 6x1Gb ram ;)

Edit: Nå må vi ikke gjøre dette om til et salg sted da for det er jo ikke lov :yes:

8426088[/snapback]

Det har du helt rett i. Hehe, hvorfor i alle dager har du 6GB ram? Det er jo litt av en drømmesituasjon da.

"hm... hvilken ram skal vi bruke i dag?"

Du kan jo ta en titt her, så skjønner du hvorfor jeg må ha nye brikker...

Endret av andylove
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...