Beatnut Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Jeg følger en guide til raskere operativsystem her. Har nå kommet til denne delen: 6. Flytt Programfiler a. Kopier c:programfiler til d:progxp b. Start Registry Workshop (finnes ved emule søk) c. Finn alt som har med: i. C?progra~1 ii. C?programfiler iii. C:progra~1 iv. C:programfiler d. og erstatt med: i. D?progxp ii. D?progxp iii. D:progxp iv. D:progxp 7.: Start datamaskinen på nytt 8.: Slett mappa C:Programfiler I punkt 6 fant jeg kun C?progra~1 ett sted og byttet det ut med D?progxp som vist over. Fant ikke noen av de andre. Restartet så maskinen. Fortsatt kjøres programmene fra C-disken. Prøvde med Unlocker men da slå windows sin DEP (Datakjøringssikkerhet) inn og nekter meg å slette C:\Programfiler Jeg har altså to problemer, det ene er at jeg ikke får kjørt programmene fra D-disken og at det andre er at jeg ikke får slettet mappen Programfiler fra C. Kan noen hjelpe meg her? Endret 19. april 2007 av Beatnut Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Jeg følger en guide til raskere operativsystem her.Har nå kommet til denne delen: 6. Flytt Programfiler a. Kopier c:programfiler til d:progxp b. Start Registry Workshop (finnes ved emule søk) c. Finn alt som har med: i. C?progra~1 ii. C?programfiler iii. C:progra~1 iv. C:programfiler d. og erstatt med: i. D?progxp ii. D?progxp iii. D:progxp iv. D:progxp 7.: Start datamaskinen på nytt 8.: Slett mappa C:Programfiler I punkt 6 fant jeg kun C?progra~1 ett sted og byttet det ut med D?progxp som vist over. Fant ikke noen av de andre. Restartet så maskinen. Fortsatt kjøres programmene fra C-disken. Prøvde med Unlocker men da slå windows sin DEP (Datakjøringssikkerhet) inn og nekter meg å slette C:\Programfiler Jeg har altså to problemer, det ene er at jeg ikke får kjørt programmene fra D-disken og at det andre er at jeg ikke får slettet mappen Programfiler fra C. Kan noen hjelpe meg her? 8425680[/snapback] Å følge dette rådet her er å be om bråk. I tillegg til alle henvisningene i registeret som du ikke finner og får endret vil også alle snarveiene til programmene slutte å virke, f. eks ingen av snarveiene i "Alle programmer" på Startmenyen slutte å virke. Tror ikke det er så mye å tjene rent ytelsesmessig på at programfiler-mappen er noen bokstaver kortere og på en annen partisjon heller.. Endret 19. april 2007 av pmarius Lenke til kommentar
Beatnut Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 Takk. Da srtyrer vi unna den delen. Det andre med eget virtuelt minne og sånn er jeg kjent med fra før, så det vet jeg hjelper. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Takk. Da srtyrer vi unna den delen. Det andre med eget virtuelt minne og sånn er jeg kjent med fra før, så det vet jeg hjelper. 8426272[/snapback] Enig med deg der. Man bør ha en del kunnskaper om Windows før man begir seg inn på å endre systemfiler og lignende. Ofte kan hele systemet kræsje bare ved å gjøre en liten feil eller to.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå