Cryflopp Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 jeg leter etter en csi episode og det jeg vet skjer er at det er en neger som blir dømt for en ting han ikke har gjort , er rettsak med tror jeg.. jeg vet ikke om det er csi , csi ny eller csi miami. den skal visst være VELDIG trist... husker jeg , er nok noen som har tatt uten en tåre og 2 etter den episoden noen som vet hvilken det er ? season ? episodenummer? hvilken csi ? Lenke til kommentar
three-bees Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) På denne siden er det en flott episodeguide. Jeg gidder ikke å lete for deg, ettersom det er så mange episoder, men du kan jo forsøke. Ellers er det en egen "hvilken episode-tråd" i forumet på siden. Endret 28. april 2007 av three-bees Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Sessong 1, episode 12: Fahrenheit 932. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 Sessong 1, episode 12: Fahrenheit 932. 8427142[/snapback] har sett den nå , men var ikke den ....den episoden jeg leiter etter var det ikke en happy ending på Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Vell, s01e12 var i hvert fall om en neger som ble uskyldig dømt. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Jeg husker den episoden, en neger blir dømt for mord, får dødsstraff, og kort tid etter henrettelsen finner de ut at han er uskyldig... Husker dog ikke hvilken episode det var... Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Jeg husker den episoden, en neger blir dømt for mord, får dødsstraff, og kort tid etter henrettelsen finner de ut at han er uskyldig... Husker dog ikke hvilken episode det var... 8441592[/snapback] ja det er den jeg vil frem til!! noen som klarer huske hvilken sesong og episode dette var fra? husker du om det var vanlig csi , csi ny eller csi miami ? Lenke til kommentar
nord Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) tror det er denne: http://www.csifiles.com/episodes/newyork/s...he_closer.shtml http://www.tv.com/csi-ny/the-closer/episod...8898/recap.html Endret 22. april 2007 av nord Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Jeg husker den episoden, en neger blir dømt for mord, får dødsstraff, og kort tid etter henrettelsen finner de ut at han er uskyldig... Husker dog ikke hvilken episode det var... 8441592[/snapback] ja det er den jeg vil frem til!! noen som klarer huske hvilken sesong og episode dette var fra? husker du om det var vanlig csi , csi ny eller csi miami ? 8442648[/snapback] Eneste jeg hukser var at det var CSI Las Vegas Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Etter å ha lest igjennom alle episodene, har jeg konkludert med at episoden du leter eter er: CSI: Las Vegas Sesong 3, episode 6 The Execution of Catherine Willows Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Etter å ha lest igjennom alle episodene, har jeg konkludert med at episoden du leter eter er: CSI: Las Vegas Sesong 3, episode 6 The Execution of Catherine Willows 8442904[/snapback] tusen takk for svar skal se episoden senere i kveld denne har jeg sett frem til ... mange sier den er veldig bra så nå får jeg se selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå