Xaserr Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 På diverse LAN jeg har vært er det alltid en eller annen sang som surrer over anlegget tidlig om morran. '' Its time to get up ppl'' Osv. Noen som veit om noen sånne bra ''sanger'' ? Lenke til kommentar
.V. Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Rosa Helikopter og Break & Enter (Prodigy) er jo klassikere. Førstnevnte er bare irriterende, sistnevnte er direkte ubehaglig om du har bra musikkanlegg. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Den som går på god morgen TV. Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 På diverse LAN jeg har vært er det alltid en eller annen sang som surrer over anlegget tidlig om morran. '' Its time to get up ppl'' Osv. Noen som veit om noen sånne bra ''sanger'' ? 8425411[/snapback] Vet ikke om noen sånne vekk-opp sanger, men vet om en de spilte på multilan sist jeg var der. Lenke til kommentar
Xaserr Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 Altså, er mye dårlig og våkne til. Men husker jeg ikke hade sovet på 2 dager. Så skulle jeg sove, våkner etter 2 timer. Da spiller de basshunter så det rister i brystkassa mi. Det var ille Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Amacing Grace på sekkepipe! Det er serriøs noe av det værste jeg har hørt... En i kammeratgjengen elsket å vekke alle oss andre på mindre lan om morran når han skulle opp å pracce CS fordi han alltid la seg tidlig kvelden før.... AGH, jeg hater den sangen! Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Slipknot tror jeg funker fint. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 the Prodigy - Wake the Fuck Up (Remix) Er ikke helt sikker på hvem som har laget remixen.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg