Gå til innhold

LAN, wake up call.

Xaserr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På diverse LAN jeg har vært er det alltid en eller annen sang som surrer over anlegget tidlig om morran. '' Its time to get up ppl'' Osv. Noen som veit om noen sånne bra ''sanger'' ? :)

8425411[/snapback]

Vet ikke om noen sånne vekk-opp sanger, men vet om en de spilte på multilan sist jeg var der.

Lenke til kommentar

Amacing Grace på sekkepipe! Det er serriøs noe av det værste jeg har hørt... En i kammeratgjengen elsket å vekke alle oss andre på mindre lan om morran når han skulle opp å pracce CS fordi han alltid la seg tidlig kvelden før.... AGH, jeg hater den sangen!

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...