Sportive. Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Forslag til forbedringer ? Lenke til kommentar
Menigmann Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Forslag til forbedringer ? 8425388[/snapback] Liker det litt mer naturlig/lysere - men det er bare min mening da.. Pent bilde btw Lenke til kommentar
pederk Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Om det skal se naturlig ut så bommet du nok, Menigmann. Det er et vanskelig bilde å lysne siden det lett blir støyete, og å fjerne støyen ødelegger steinteksturen. Du kan iallefall starte med å fjerne forvrenging og rette opp horisonten. Derfra blir det mer smak og behag. Noe du kan prøve er å gjøre det biiiittelitt lysere, og å se om du klarer å vri det gule over i en mer orange/rød tone. Endret 19. april 2007 av pederk Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Jeg synes faktisk ikke du trenger å forbedre dette bildet noe mer. Jeg synes bildet er veldig bra som det er. Selvsagt veldig "postkort", men jeg antar det er det du har forsøkt å lage, og etter min mening har du lykkes godt. Veldig fin stemning og en god komposisjon med noe blikkfang i fronten og fine toner på steinene. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 De to første er for mørke etter min mening. Likte det siste best, men det hadde litt lite kontrast og fargemetning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå