tidus2k4 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) For de som er interessert har nå US store sin update kommet i hvertfall. Ikke så veldig mye spennende... men det er i hvertfall noe Ratchet and Clank Trailer Oblivion Trailer Oceans 13 Trailer No Reservations Trailer Hva EU store angår kan jeg ikke se noe nytt enda.. eneste er at vi har fått tilbake Lemmings og Super Rub A Dub som var borte en stund. Om noen ser noe annet så si gjerne ifra.. Endret 19. april 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Irriterer meg at EU store henger så langt etter! Er jo nesten ingenting innpå der.. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 (endret) Irriterer meg at EU store henger så langt etter! Er jo nesten ingenting innpå der.. 8425838[/snapback] Bare å lage en US account viss u ikke allerede har det. Adresser fins på yellowpage så da er vell ikke mer som skal til. Den japanske storen ekke så mye bedre enn den europeiske liksom den hakke updatet siden jeg lagde account og det var 2 uker siden. Der brukte jeg adressen til Disneyland Edit : LOOOL mente US Account Endret 20. april 2007 av Zaleeeek Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 Er UK mye bedre enn Norge sin? Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Går ut ifra at det bare finnes én EU Store, så jeg tviler på at det er noe mer der hvis man lager en UK account. Dette blir uannsett idiotisk, ettersom man ikke kan registrere et norsk VISA-kort, på noe annet enn den "norske" sjappa. Håper virkelig de kan få noen til å jobbe me EU Store, etter at de har gitt div. executives fyken! :!: Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 Ja.. Uk er helt lik den norske. Er helt dust at ikke alle disse butikkene er like.. hadde vært utrolig mye enklere. Til nå, så er det jo kun US store som blir prioritert ser det ut til. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Irriterer meg at EU store henger så langt etter! Er jo nesten ingenting innpå der.. 8425838[/snapback] Bare å lage en UK account viss u ikke allerede har det. Adresser fins på yellowpage så da er vell ikke mer som skal til. Den japanske storen ekke så mye bedre enn den europeiske liksom den hakke updatet siden jeg lagde account og det var 2 uker siden. Der brukte jeg adressen til Disneyland 8427177[/snapback] Så det er ikke noe problem å ha flere kontoer? Er det lov? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 (endret) Jeg har ikke opplevd noen problemer.. har i US, EU og JAP store Uheldigvis ikke kjøpt i andre enn EU pga. at adressen må stemme med visa kortet :\ Endret 20. april 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå