tevil Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Hei. Tenkte jeg skulle høre om noen har noe glupe tips til å få sugd mer frisk luft inn i mitt Lian Li 6070Scand v2 med frontdør. Dette kabinettet har en vifte som suger inn luft fra en liten luke i bunn av kabinettet, har inntrykk av denne ikke tar inn nok luft. I tillegg vil jeg tro at diskene sperrer for mye av innsuget. Siden diskene er hengt i o-ringer inni det harddisk-drevet tetter det ganske godt igjen som jeg mener igjen fører til ganske høy temperatur på luften som sirkulerer over resten av komponentene. Ønsker ikke sage/borre i kabinettet, men kan til nøds holde frontdøra åpen til tider hvis det er eneste alternativ. Tenker å montere en vifte oppe i kabinettet og eventuelt kjøpe et perforert brønndeksel (25kr, microplex) som et alternativ. Andre forslag? T-Evil Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Synes forslaget ditt virker bra. Kansje jeg skal tenke på det samme. Ville det fungere å kjøpe en litt kraftig vifte å putte i front? Synes selv kjølingen er litt dårlig på dette kabinettet. Tør ikke borre eller noe. Lenke til kommentar
tevil Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 Forslag til hvordan jeg skal montere viften isåfall? Er vel ikke akkurat ferdig-lagde vifte-fester i 5,25-brønnen... Vurderer også denne drevrammen, men uten å montere disker i det. Lian Li drevramme Noen som har dette og som kan si om det går an å koble viften på 5-volts linje for å få ned hastigheten? Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Om du ikke skal ha disker i den, hadde ikke denne passet litt bedre? Lenke til kommentar
tevil Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Takk! Den var genial. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke fant den når jeg tittet rundt. Og med den kan man jo sette inn en hvilken som helst vifte og dempe hastigheten på den som jeg ønsker. Tror jeg går for en sånn og en Zalman ZMF3 120mm vifte med voltmotstand... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå