nomore Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Hva er egentlig den store forskjellen mellom disse to? Føler eg har gått glipp av noe. På jobben snakker de fleste om at det er viktig å være løsningsorientert, og ikke problemorientert. Nå sitter eg på supportavdelingen og der er det slik at eg må ta tak i problemene for å komme frem til løsninger. Eg kan ikke finne på løsninger i ett sett uten å løse problemet for da blir det kaos(faktisk). Opplys meg! (og ja, under intervjuet sa eg naturligvis at eg var løsningsorientert ) Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Bortsett fra at det er litt motepreg over slike ting, så handler det om å se muligheter (løsninger) fremfor å se hindringer (problemer). Men jeg er helt enig i at man må kunne begge deler. I hvertfall er det viktig i en del tilfelle å kunne forutse mulige problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå