MrPurple Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Kom meg ikke på nett med ps3'n min nå, så la jeg merke til at det sto at den måtte oppdateres. Nå står den å laster ned 1.7... Noen som vet hvilke ting som er oppdatert?` *spent* Edit: Nå fikk jeg opp litt news på updaten: ser ut som dem har fikset så gamle psx og ps2 enheter får rumble feature? Er litt usikker på hva dette betyr, men jeg mener å ha sett no overganger fra usb til den gamle PS2 game porten flytende rundt på div nettbutikker, så det er mulig det det gjelder. Ellers så var det en anna update anng. save funksjonen tror jeg, må lese litt mer... Så ikke mer enn det så det kommer vel mer snart. Endret 19. april 2007 av MrPurple Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 PS3Fanboy.com skriver dette om hva som er "nytt" med 1.70. -You can now download the PlayStation software from the PS-Store and play them directly on the PS3, if you don't have a PSP. -You can use saved data for the PlayStation software on the PSP (so, saves from the PS3 transfer over to the PSP?) -You can use the vibration function of accessories that are for use with PlayStation and PlayStation 2 format software. Har selv oppdatert. Lenke til kommentar
kosteb00 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Jeg får ikke lastet ned oppdateringen. Får feilkode 80710723. Jeg bruker trådøs connection og linja og router funker fint på pcn og når jeg tester linja på ps3 så står det ok men må oppdatere. Noen som vet løsningen? Endret 19. april 2007 av kosteb00 Lenke til kommentar
kosteb00 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Jeg får ikke lastet ned oppdateringen. Får feilkode 80710723.Jeg bruker trådøs connection og linja og router funker fint på pcn og når jeg tester linja på ps3 så står det ok men må oppdatere. Noen som vet løsningen? 8425578[/snapback] FANT LØSNINGEN 80710B23 - PS3 Network is Down or PS3 Network is too busy to respond Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 En ting.. er det regioncode på spill som lastes ned fra psstore? Si, hvis jeg logger på med min EU-account med NTSC-maskin, funker det? Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Et lite spørsmål her: Kjøpte Syphon Filter fra PS STORE til PSP'en for litt siden. Kan jeg legge dette over på PS3 igjen for å spille det der?! Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Beklageligvis har ikke de psp spillene i US store støtte for dette ennå.. . Forhåpentligvis/sannsynligvis blir det fikset, med mindre sony har tenkt å gi ut noen for psp og noen for ps3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå