Gå til innhold

PS3 firmware 1.7?

MrPurple

Anbefalte innlegg

Kom meg ikke på nett med ps3'n min nå, så la jeg merke til at det sto at den måtte oppdateres.

Nå står den å laster ned 1.7... Noen som vet hvilke ting som er oppdatert?` *spent*

Edit:

Nå fikk jeg opp litt news på updaten: ser ut som dem har fikset så gamle psx og ps2 enheter får rumble feature? Er litt usikker på hva dette betyr, men jeg mener å ha sett no overganger fra usb til den gamle PS2 game porten flytende rundt på div nettbutikker, så det er mulig det det gjelder.

Ellers så var det en anna update anng. save funksjonen tror jeg, må lese litt mer...

Så ikke mer enn det så det kommer vel mer snart.

Endret av MrPurple
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PS3Fanboy.com skriver dette om hva som er "nytt" med 1.70.

-You can now download the PlayStation software from the PS-Store and play them directly on the PS3, if you don't have a PSP.

-You can use saved data for the PlayStation software on the PSP (so, saves from the PS3 transfer over to the PSP?)

-You can use the vibration function of accessories that are for use with PlayStation and PlayStation 2 format software.

Har selv oppdatert.

Lenke til kommentar

Jeg får ikke lastet ned oppdateringen. Får feilkode 80710723.

Jeg bruker trådøs connection og linja og router funker fint på pcn og når jeg tester linja på ps3 så står det ok men må oppdatere.

Noen som vet løsningen?

Endret av kosteb00
Lenke til kommentar
Jeg får ikke lastet ned oppdateringen. Får feilkode 80710723.

Jeg bruker trådøs connection og linja og router funker fint på pcn og når jeg tester linja på ps3 så står det ok men må oppdatere.

Noen som vet løsningen?

8425578[/snapback]

FANT LØSNINGEN

80710B23 - PS3 Network is Down or PS3 Network is too busy to respond

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...