Gå til innhold

Hjelp til val av berbar data søkast!

Tab

Anbefalte innlegg

Hei!

Min gamle berbare er på randa av samanbrot. Etter 7 dagar og 7 kvilelause netter, der eg har rota nettet rundt etter testar og anbefalingar, følar eg ikkje at eg har blitt så mykje klokare. Enten er det eine i vegen med det eg kjem over, eller så er det det andre. Så derfor, før galskapen tek meg, vender eg meg til alle ekspertar, guruar og velinformerte hovud der ute. Kva berbar datamaskin vil de anbefale?

Vel, eg bør vel kanskje hoste opp litt detaljar først... :D

Då eg bur på hybel/går på universitet og derfor treng eit visst minimum av mobilitet meiner eg at ein 17-tommar er for stor. I dag har eg ein 14-tommar, men følar igjen at den er litt liten. Altså går eg etter ein på 15 (eller 15,4).

I utgangspunktet såg eg litt på Dell inspiron 6400, men problemet med denne er det labre skjermkortet. Sjølv om hovudformålet med maskinen ikkje er speling, vil eg gjerne ha moglegheiten for dette i ny og ne. (Eit skjermkort ala GeForce 7600 (eller betre, om mogleg) er altså ønskjelegt).

Vidare vil eg gjerne ha ein maskin som kan "vare litt", dvs eg ønskjer Vista (Home Premium), ein god (core 2 duo) prosessor og mest mogleg minne (siktar mot 2GB). Det daglege arbeidet (mellom anna litt programmering med Eclipse, enkle simuleringar, surfing, film ol) bør helst gå glatt og fint sjølv om det er fleire program opne samtidig.

Vel, tilsynelatande skulle det vere ei smal sak å finne ein maskin med dei krava, men problemet ligg i at eg ikkje veit så mykje om den resterande kvaliteten på maskinane (og det eg les i dei ulike testane får meg til å avskrive den eine etter den andre :cry: ) Eg vil nemleg også gjerne ha ein maskin med god byggjekvalitet (igjen: noko som varer), god skjerm, godt tastatur (som ikkje "gir etter"), brukbart med batteritid osb...

Slikt er ikkje så lett å erfare på førehand, så er det nokon der ute som har erfaringar å dele?

Pris: Eg hadde i utgangspunktet tenkt på noko i retning kr 12-13-14 000, men det viktigaste er at eg får ein god maskin (det skal altså ikkje på død og liv vere eksakt den prisen. :) Kom gjerne med andre gode forslag!)

På førehand takk for hjelpa!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! Sliter med det samme problemet som deg..har lest alt jeg har kommet over laptoper på nett de siste dagene på leting etter "drømmepc'en" jeg også...men er ikke lett:-P Jeg har lignende krav til min laptop som deg, og etter mye leting har jeg funnet ut en laptop som jeg setter øverst på prioriteringslista mi for øyeblikket: Lenovo N100 på sesam.no. http://www.mamut.com/sesamdata/subdet18.htm

Dette er en laptop fra kvalitetsleverandøren Lenovo som er kjent for å lage solide laptoper som tåler litt røff behandling..Maskinen er utstyrt med en core 2 duo prosessor,ok skjermkort og minnet kan sikkert oppgraderes med 1GB til,men det er ikke noe problem:-) Prisen er også fin:-)

Har noen der ute noen erfaringer med denne maskinen,så post det gjerne her. Jeg personlig tror at dette er den laptopen jeg kommer til å kjøpe.

Lenke til kommentar

Korleis er skilnaden på kvalitet mellom "fabrikksproduserte" berbare (ala Asus, Acer, Hp...) og dei meir "heimesnekra"/konfigurerbare til Zepto, Multicom, PS data o.l...? Dei konfigurerbare freistar jo med sine (relativt) låge prisar og gode spesifikasjonar, men det må jo gå ut over noko..?

Nokon som har nokre erfaringar å dele?

Vidare: Såg litt på denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=331051&view=detailed (+ tenkte at eg kunne setje inne in ekstra GB ram)

Ein god eller dårleg ide?

Endret av Tab
Lenke til kommentar

jeg ser selv etter en liknende pc, og tror jeg har bestemt meg for en macbook pro. en pc med mycket god kvalitet og meget høy ytelse. dersom du absolutt vil ha vista, kan du kjøpe dette ved siden av og innstallere.

de fleste bærbare du får i dag er i plastikk. mbp er i alu, og kvaliteten syns på lang vei. det er dessuten en av de minste maskinene i sin klasse (en tomme høy, 15,4" skjerm). ta i hvert fall en titt på den hos apple.no!

Endret av Nonst0p
Lenke til kommentar
Vidare: Såg litt på denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=331051&view=detailed  (+ tenkte at eg kunne setje inne in ekstra GB ram)

8437449[/snapback]

Hei,

Sitat fra min egen tråd om støy på Asus:

ASUS sine 15'4" maskiner lager lyd. Thats it.

8418624[/snapback]

Jeg sendte min PC i retur i i dag pga for mye viftestøy fra en tilsvarende Asus. Har bestilt meg en FS Amilo isteden. Får håpe den er stillere.

Lenke til kommentar
Vidare: Såg litt på denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=331051&view=detailed  (+ tenkte at eg kunne setje inne in ekstra GB ram)

8437449[/snapback]

Hei,

Sitat fra min egen tråd om støy på Asus:

ASUS sine 15'4" maskiner lager lyd. Thats it.

8418624[/snapback]

Jeg sendte min PC i retur i i dag pga for mye viftestøy fra en tilsvarende Asus. Har bestilt meg en FS Amilo isteden. Får håpe den er stillere.

8439563[/snapback]

Denne har jeg

sendt i retur pga plagsom viftestøy: Fujitsu Siemens Amilo Xi1546 !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...