Arne Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Hei! Mamma og pappa har denne pcen: Fujitsu Seimens Scaleo T. Med han fulgte ein boxed Intel P4. Vifta styøer ganske mykje. Derfor lurte eg på om eg skulle droppe han, og heller kjøpe to slike å ha i. Trur de det ville vore lurt? Så lurer eg på korleis eg monterer dei. Fylgjer det med oppheng, eller må ein lime dei? Det er nemleg ikkje plass til meir enn ei vifte ved luftehola. Har det då noko for seg å erstatte den boxed-vifta med ei av dei? Korleis kan eg då plasere han oppå prosessoren? Då er han jo større enn han. Eg trur eg treng litt elementær opplæring av plasering... Hadde det vore mogleg å kutte ut vifte over CPU og berre plassere han ein plass inne i kabinettet, i tillegg til den som står ved luftehola? (Og så har vi jo ei i straumforsyninga) Håpar nokon har tid til å svare på denne tråden. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 sikker på at du ikkje heller bare kjøper ny cpu kjøler da? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 Om eg ikkje tek heilt feil, så er det ganske dyrt om eg skal ha noko som er stille. Kva med denne? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311763 Nokon som har prøvd han? Det står at det er vanskeleg å montere han! (Brukarkommentar) PS: Eg har ein Intel P4 775. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Fordeler : + God ytelse + Utseende + Pris Ulemper: - Mulige plassproblemer HW test. så hvis du har plass så er vel den grei...! har ikke testa den, men jeg skal kanskje skaffe meg en blue orbII eller big typhoon! Lenke til kommentar
Arne Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 Hm... Korleis kan eg finne ut om eg har plass? Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 (endret) står det ingen mål på siden? golden orb II viften er iallefall: 12 cm x 12 cm x 6.3 cm Endret 20. april 2007 av Nilsi_tl Lenke til kommentar
Arne Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 (endret) Jau, det er 12x12x6,3. Kor er det plassen kan vere kritisk, då? Når eg kjem heim, skal eg sjå... Men, korleis monterar eg fifta i prosessoren? Eg går ut frå at eg må ha ein kabel ned til hovudkortet, det går sikkert bra. Forresten, om eg set inn ei lita vifte i tillegg, korleis skal eg då feste ho i kabinettet? Det er ikkje skruehol i kabinettet. Hadde vore fint om nokon kunne gitt meg ein kjapp briefing av viftemontering. Endret 20. april 2007 av Arne Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 (endret) viften er ferdigmontert i kjøleren antar jeg...og det følger med bruksanvisning og deler til å feste den med tror nok at du ska få det til...det følger nok med kjølepasta også, men hvis du vil kjøle bedre kan du kjøpe med artic silver 5, men regner med at det vil være liten vits hvis ikke faren og moren din er gamere da plassen det kan være kritisk er med ram-brikkene og north-bridge kjøleren++ antar jeg! (kjøleren er jo en del større en en den stock kjøleren) Du kan f.eks borre hullene i kabinettet selv(og viftehullet) pass på å måle ganske så nøyaktig...(kan skjære ut hullet med f.eks. dremel) har gjort det selv! Endret 20. april 2007 av Nilsi_tl Lenke til kommentar
Arne Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 Bore hull, ja.... Må eg gjere dette med prosessorvifta? Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 ånei...tenkte på den ekstra kabinett viften du snakka om eller misforsto jeg? prosessor viften er montert i kjøleribben og den monterer du fast i 775 sockelen din med noe utstyr som følger med...funker fint å feste den etter bruksanvisning Lenke til kommentar
Arne Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 Trur du det vil funke bra med den prosessorvifta + ei av dei 120mm-viftene som eg set ved lufteholet? Kva er positivt/negativt med det? Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Trur du det vil funke bra med den prosessorvifta + ei av dei 120mm-viftene som eg set ved lufteholet? Kva er positivt/negativt med det? 8437682[/snapback] ja...prosessorvifta vil funke fint. det skal du nok få til skjønte ikke helt det siste...hvilket luftehull? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Det er eit slags gitter nedanfor straumforsyninga, der eg kanskje kan montere ei vifte. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 under strømforsyningen i kabinettet altså!? Hvis det er små hull der i en runding(eller gitter) så er det vel beregna på å kunne monteres inn en vifte der ja! Lenke til kommentar
Arne Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Takk, det er små hol i hjørna av gitteret, der kan eg nok montere vifta. Men, eg får nok gjere det på min eigen når eg skal byggje meg, trur ikkje eg vil gjere for mykje i mamma og pappa sin... <_< Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 ja...tror nok ikke at foreldrene dine skal overklokke så de trenger nok ikke så alfor mye kjøling! ...Bare hyggelig å hjelpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå