sinnadyr Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Har aldri hatt dette problemet før. Har nettop innstallert windows XP pro sp2 på nytt etter en formatering. Brenningen av DVDer har alltid gått glatt, men nå gir den meg ikke mer enn nøyaktig 1x på alle platene jeg prøver på. Vet at platene støttes og vet at driverne skal funke. Har oppdatert til seneste firmware men ingen forandring. Brenneren skal klare 16x. Noen som har peiling? Takker for svar Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Sjekka at brenneren er i DMA modus? Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 Hmm, nei. Hvordan gjør jeg det? Har en NEC 3500AG Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) http://www.blackmaxpc.com/Guides/Enable_DMA.htm Edit: Du trenger ikke det siste punktet i guiden tror jeg. Mao. så skal ikke inngrep i registeret være nødvendig. Endret 19. april 2007 av Wipeout Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Takker, får prøve da EDIT: Hmm, sjekka under device manager, men der sto det at den var skrudd på om mulig. Prøvde den sjekken og det sto at ting var disabled, men skulle jeg enable var det virkelig fare for at ting ikke ville reboote som vanlig osv. Noen som har forsøkt dette før? EDIT2: Prøvde, det gikk bra, men vet ikke om alt er perfekt enda. Håper noen flere har prøvd dette før Endret 22. april 2007 av sinnadyr Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Var tull i driveren til IDE-kontrolleren. Funker fint nå etter at jeg la inn anne versjon Endret 23. april 2007 av sinnadyr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå