Roiku Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Jeg har kommet et lite stykke ut i bok tre, men må innrømme at det er noen måneder siden jeg rørte bøkene sist. Blitt så mye annet i det siste. For øvrig er bøkene veldig bra og fengslet meg lett når jeg holdt på. Leser de på engelsk. For meg er det en selvfølge at bøker skal leses på originalspråket, så lenge det ikke er latin, spansk, sognemål eller andre språkformer som ikke er forståelig Jeg trenger med andre ord et spark i ræva for å få lyst til å lese. Det er moro når man leser, men å ta sjumilssteget bort til bokhylla er hardt. Har vi en lesemotivasjonstråd på forumet? Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) The talisman og the black house bør også leses i sammenheng spesielt mot de siste bøkene. Jeg har lest alt av det stephen king har skrevet og du finner alltid noe som settes i sammenheng mot The darktower serien. Starta med den for 12 år siden (1995) og ventet ometrent 10 år før jeg fikk avslutta den, da han brukte veldig lang tid og skrive de siste i serien. Om dere har sett en del av filmene basert på bøkene hans så har han gjort som hitchcock og opptredd i mange av dem. Endret 22. mai 2007 av Lugmeister Lenke til kommentar
ompopo Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 Jeg trenger med andre ord et spark i ræva for å få lyst til å lese. Det er moro når man leser, men å ta sjumilssteget bort til bokhylla er hardt. Har vi en lesemotivasjonstråd på forumet? 8669272[/snapback] Spark i raeva skal jeg vel alltids gi deg om det faar deg til aa lese ferdig TDT Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Ta en titt på dette kartet for å se hvordan man bør lese bøkene for å få 100% ut av bokserien. Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Jeg trenger med andre ord et spark i ræva for å få lyst til å lese. Det er moro når man leser, men å ta sjumilssteget bort til bokhylla er hardt. Har vi en lesemotivasjonstråd på forumet? 8669272[/snapback] Spark i raeva skal jeg vel alltids gi deg om det faar deg til aa lese ferdig TDT 8671840[/snapback] Kom igjen! Give me your best shot Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Om dere har sett en del av filmene basert på bøkene hans så har han gjort som hitchcock og opptredd i mange av dem. 8669277[/snapback] Alltid like artig. Likte ham særlig godt i Creepshow, selv om den egentlig ikke er basert direkte på noen bok. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 I en eventuell filmatisering av The Dark Tower så er han jo nødt til å dukke opp. Lenke til kommentar
ompopo Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 I en eventuell filmatisering av The Dark Tower så er han jo nødt til å dukke opp. 8689284[/snapback] Jeg leste på denne linken at de skal prøve å lage film med TDT hvor J.J. Abrams er regisør. Gleder meg, men jeg håper at ikke filmen blir en barnefilm med 11 års aldersgrense, for bøkene er ikke for barn i 11 år (min mening). Lenke til kommentar
ompopo Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 I en eventuell filmatisering av The Dark Tower så er han jo nødt til å dukke opp. 8689284[/snapback] Spoiler: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Blir vel noen andre som må spille King som ung siden de først møter ham som ung skriver før han gav ut den første boken. Men som eldre King og når han nesten blir overkjørt kan han nok spille seg selv. Jeg leste på denne linken at de skal prøve å lage film med TDT hvor J.J. Abrams er regisør. Gleder meg, men jeg håper at ikke filmen blir en barnefilm med 11 års aldersgrense, for bøkene er ikke for barn i 11 år (min mening). 8712485[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå