Opticane Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Jeg har lyst på et bilspill (til PS2) der man kan kjøre rundt og surre i store byer og bare cruise. Jeg har et Driving Force Pro ratt, så GTA-spillene er uaktuelle fordi de ikke støtter ratt og pedaler. Jeg har Midnight Club 3, Tokyo Extreme Racer Zero og har prøvd NFS2,Most Wanted og Carbon uten at noen av de imponerte meg noe særlig. Enorme byer med masse motorveier er kult, og størrelsen på verdenene er viktigere enn en evt. career eller single player mode. Har tittet litt på det nye Fast And The Furious Tokyo Drift, er det dugbart? Kom gjerne med forslag til flere slike cruise-spill! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Test Drive Unlimited er absolutt et fresht bilspill. cruising rundt på den øya er bare herlig.+ at motorsykler er der. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Test Drive Unlimited er absolutt et fresht bilspill. cruising rundt på den øya er bare herlig.+ at motorsykler er der. 8424336[/snapback] Motorsykler er IKKE med i ps2 utgaven... Også er det ikke støtte for ratt Lenke til kommentar
Opticane Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 Har testa Unlimited, men ikke med ratt.. fungerer det ikke med ratt altså? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Test Drive Unlimited er absolutt et fresht bilspill. cruising rundt på den øya er bare herlig.+ at motorsykler er der. 8424336[/snapback] Motorsykler er IKKE med i ps2 utgaven... Også er det ikke støtte for ratt 8425530[/snapback] wo0t? ... doh da er det ikke no gøy da.. testa pc utgave tenkte ps2 var det samme.. Min feil sry Lenke til kommentar
Opticane Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 Kanskje noen andre har noen flere forslag hvis jeg bumper litt? Er morsomt hvis det er fungerende trafikk og trafikklys i spillet også Lenke til kommentar
picpac Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Driver eller hva det heter, mins jeg man kan rase rundt i byen, med trafikklys. Og du får bot hvis purken ser deg, mens du kjører på rødt. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 The Getaway har sånn trafikklys regler i spillet, er også et bycruise spill. Lenke til kommentar
Opticane Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 Fikk prøvd Fast and the Furious, det skuffet hardt. Meget ustabil framerate, og dårlig feeling/gameplay. Grafikken var også noe utdatert. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Fikk prøvd Fast and the Furious, det skuffet hardt. Meget ustabil framerate, og dårlig feeling/gameplay. Grafikken var også noe utdatert. 8471746[/snapback] skuffer hardt? leser du reviews i det hele tatt eller? Lenke til kommentar
Opticane Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 Om jeg leser reviews har vel ingenting med min mening om spillet.. ? Men ja, jeg leser reviews, og de virker ganske enige med meg.. Hva var poenget ditt.. ? Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Om jeg leser reviews har vel ingenting med min mening om spillet.. ?Men ja, jeg leser reviews, og de virker ganske enige med meg.. Hva var poenget ditt.. ? 8472540[/snapback] de fleste leser reviews før de kjøper, ikke omvendt Lenke til kommentar
Opticane Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 Jeg har aldri sagt at jeg kjøpte det, jeg prøvde det, sa jeg. Altså fikk jeg lånt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå