Archangel Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Jeg har 512128 kabel internett , og jeg kan ikke dele filer i Msn.., jeg kan heller ikke bruke gamespy eller spille spill som Mohaa , men jeg kan spille Raven Shield demo`en saa jeg skulle tro det var noe med portene , og muligens hardware firewall fra leverandoeren , men en kompis spurte meg om at jeg kunne skifte ISP , er da ikke den skarpeste kniven i skuffen paa data ( LES BROEKNIV !!! ), uansett jeg har ikke faatt svar fra leverandoeren enda men lurer paa om noen har noe forslag aa komme med ? Takk Lenke til kommentar
agvg Skrevet 21. desember 2002 Del Skrevet 21. desember 2002 Quote: Den 2002-12-20 18:38, skrev Archangel: Jeg har 512128 kabel internett , og jeg kan ikke dele filer i Msn.., jeg kan heller ikke bruke gamespy eller spille spill som Mohaa , men jeg kan spille Raven Shield demo`en saa jeg skulle tro det var noe med portene , og muligens hardware firewall fra leverandoeren , men en kompis spurte meg om at jeg kunne skifte ISP , er da ikke den skarpeste kniven i skuffen paa data ( LES BROEKNIV !!! ), uansett jeg har ikke faatt svar fra leverandoeren enda men lurer paa om noen har noe forslag aa komme med ? Har du bare en maskin og denne er plugget rett i modemet? Du har ikke noen form for brannvegg lokalt på din egen maskin? Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 21. desember 2002 Del Skrevet 21. desember 2002 hvilken leverandør har du da? hvis du har xp, har du slått av firewallen på oppkoblingen der? Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 21. desember 2002 Del Skrevet 21. desember 2002 kan noen av portene dine er stengt av isp? du burde i første omgang høre med din isp. Og forhøre deg om portene er stengt. F.eks telenor har ikke sperret noen porter. Og kanskje noen av portene er stengt lokalt fra din pc. Kjør lannetguard på ip'en din. Da vil du få om alle portene dine som er aktive og de som er stengt! Lykke til! Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 21. desember 2002 Del Skrevet 21. desember 2002 Quote: Den 2002-12-21 13:31, skrev Divxdude:kan noen av portene dine er stengt av isp? du burde i første omgang høre med din isp. Og forhøre deg om portene er stengt. F.eks telenor har ikke sperret noen porter. De filtrerer iallefall port 12345. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå