just_me Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 jeg får blåskjerm med engang under instalasjon av vista, hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
olejohnny Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Hei, her trenger vi litt mer kjøtt på beinet. Hva skjer, hvilken feil melding får du! noter hva som står på skjermen og legg det inn her, så kan vi prøve og hjelpe deg. Lenke til kommentar
just_me Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 prøve en gang til, men nå etter at jeg har lakt inn RAID driverene står det: windows is unable to find a system volume that meets its criteria for installation Lenke til kommentar
myhken Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Men når for du blåskjerm da? Etter den meldingen du fortalte om? Høres ut som om at du må få en oppdatert driver til SATA/RAID oppsettet ditt. Lenke til kommentar
just_me Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 har de nyeste driverene Lenke til kommentar
olejohnny Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Hei, sjekk om linken under kan hjelpe. http://support.microsoft.com/kb/933925 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå