Feil Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) seriøst, jeg klarer bare ikke å lage navigasjon som jeg liker på noen av sidene mine. ville satt pris på ideer til navigasjon på siden jeg har bilde av under og noen generelle tips til navigasjon. takk for hjelpen. Endret 19. april 2007 av Feil Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Vil du ha kritikk på det du har laget så langt, eller bare tips til menyen? Lenke til kommentar
Feil Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 for det meste tips til meny, men eventuelle innspill på design har jeg ikke noe imot Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Jeg syns headeren var for lik bakgrunnen, og du burde forandre fonten. Dessuten er det litt vanskelig å lese teksten i headeren når du har den vertikalt Du ser det muligens selv også, men innholdsrammen flytter seg mot høyre. Lenke til kommentar
Feil Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 la merke til innholdsrammen ja, jeg har litt problemer med å finne på noe til headeren. kanskje en mørkere ton av blå? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Det kan nok passe. Kanskje prøve med enda mindre hvitt i selve headeren også, siden du har så mye hvitt i bakgrunnsbildet. Lenke til kommentar
Feil Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 tenker heller mer svart i headeren, begrense eventuell farge mer til midten. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Det skjærte i øynene, fargene altså. Det gjorde forsåvidt fonten også, prøv en grotesk font, Arial, Verdana, Tahoma, Trebuchet o.l. Når jeg kan se på siden i mer enn 10 sekunder uten å føle meg snøblind kan vi snakke om navigasjon. Lenke til kommentar
Feil Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 prøvde meg (litt halvhjertet) på noe mørkere farger. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Det kommer seg! Men en annen font hadde gjort det enda bedre ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå