MrL Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Hei, lurte på om det finnes noen bra brenneprogrammer til vista? Har funnet ut at når jeg skal brenne DVD, så greier ikke dvd spillern å lese av platen, noe den greide når jeg brukte nero i XP. Nero i Vista funker ikke bra, og har grunn til å tro at det programmet faktisk ødla DVD spillern min, får ny nå snart av komplett. Men finnes det noen bra programmer til å brenne DVD i Vista, altså sånn at man legger over video_ts mappa så leser DVD spillern det? Lenke til kommentar
olejohnny Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Hei, hvilken versjon av nero har du! Nero fungerer meget bra den under vista hvis det er versjon over 7.5 mener jeg. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 Hei, hvilken versjon av nero har du! Nero fungerer meget bra den under vista hvis det er versjon over 7.5 mener jeg. 8424255[/snapback] jeg har versjon 7.0, kanskje jeg burde skifte da? Vil bare ikke ødlegge DVD spillern igjen.. Lenke til kommentar
wil Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Jeg kjører Oront Burning Kit i Windows Vista. Det ser ut til å fungere greit det. Den tar å velger selv hvilken hastighet den skal brenne på. Den koster penger da. Skal tro om BurnerXP Pro 3 fungerer i Windows Vista. Hvorfor/Hvordan ødelegger du DVD Spillern din da? Hørtes rart ut. Selv har jeg ikke kjørt Nero på en stund nå, men sist jeg brukte den hadde jeg vel 6.6.0.18 tror jeg. Jeg tror ikke at jeg har prøvd Nero i Windows Vista enda. Men ikke tal om at jeg installerer Nero 7 iallefall. Endret 19. april 2007 av wil Lenke til kommentar
myhken Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Jeg kjører Nero 7.7.x.x uten problemer på to av Vista pc'ene mine. Har brent ut ganske mange DVD filmer på den måten du beskriver og det har funket uten en eneste feilbrenning eller problem. Lenke til kommentar
wil Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Da konstanterer vi at iallefall Nero 7.7 og oppover fungerer i Windows Vista. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) kjører vista på andre pc'n min. bruker DVD Shrink 3.2.0.15 og nero 7.5 på den. imgburn funker fett det og =) Endret 19. april 2007 av 1915 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Hvorfor/Hvordan ødelegger du DVD Spillern din da? 8425067[/snapback] Jeg er jo ikke 100 % sikker, men skulle brenne en DVD i nero en gang, plutselig kom det opp error og DVD spilleren begynte å lage masse rare lyder, og etter det har den sluttet å lese DVD plater, leser kanskje 1 av 10 ganger. Men får heldigvis en ny en av komplett, så vil ikke ødlegge den Men for vel satse på nero da, høres bra ut Endret 19. april 2007 av Andreas045 Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Hvorfor/Hvordan ødelegger du DVD Spillern din da? 8425067[/snapback] Jeg er jo ikke 100 % sikker, men skulle brenne en DVD i nero en gang, plutselig kom det opp error og DVD spilleren begynte å lage masse rare lyder, og etter det har den sluttet å lese DVD plater, leser kanskje 1 av 10 ganger. Men får heldigvis en ny en av komplett, så vil ikke ødlegge den Men for vel satse på nero da, høres bra ut 8426143[/snapback] Nyeste versjon av Nero laster du ned her Funker helt fint i Vista. Lenke til kommentar
inflames662 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Hvorfor/Hvordan ødelegger du DVD Spillern din da? 8425067[/snapback] Jeg er jo ikke 100 % sikker, men skulle brenne en DVD i nero en gang, plutselig kom det opp error og DVD spilleren begynte å lage masse rare lyder, og etter det har den sluttet å lese DVD plater, leser kanskje 1 av 10 ganger. Men får heldigvis en ny en av komplett, så vil ikke ødlegge den Men for vel satse på nero da, høres bra ut 8426143[/snapback] Nyeste versjon av Nero laster du ned her Funker helt fint i Vista. 8434511[/snapback] hadde det bare vært så fint. får ikke noen neroer til å funke i det hele tatt jeg. vil ikke installere seg i det hele tatt Lenke til kommentar
filthyhabits Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hvorfor/Hvordan ødelegger du DVD Spillern din da? 8425067[/snapback] Jeg er jo ikke 100 % sikker, men skulle brenne en DVD i nero en gang, plutselig kom det opp error og DVD spilleren begynte å lage masse rare lyder, og etter det har den sluttet å lese DVD plater, leser kanskje 1 av 10 ganger. Men får heldigvis en ny en av komplett, så vil ikke ødlegge den Men for vel satse på nero da, høres bra ut 8426143[/snapback] Nyeste versjon av Nero laster du ned her Funker helt fint i Vista. 8434511[/snapback] hadde det bare vært så fint. får ikke noen neroer til å funke i det hele tatt jeg. vil ikke installere seg i det hele tatt 8909109[/snapback] Da tipper jeg at det er andre årsaker enn selve Vista. Det er sikkert noe som forstyrrer installasjonen, spyware / virus eller rett og slett noen drivere som gjør at det ikke funker. Lenke til kommentar
humbuq Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Jeg bruker Deepburner. Det er gratis, og det funker utmerket. Lenke til kommentar
benbeni89 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Hei.. Jeg har problem med å brenne fra Nero i Vista.. Noen som har hatt samme problem? Stopper bare. SE BILDE: Lenke til kommentar
DawnDusk Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Jeg har det samme problemet... noen som har en løsning? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Hei, lurte på om det finnes noen bra brenneprogrammer til vista? Har funnet ut at når jeg skal brenne DVD, så greier ikke dvd spillern å lese av platen, noe den greide når jeg brukte nero i XP. Nero i Vista funker ikke bra, og har grunn til å tro at det programmet faktisk ødla DVD spillern min, får ny nå snart av komplett. Men finnes det noen bra programmer til å brenne DVD i Vista, altså sånn at man legger over video_ts mappa så leser DVD spillern det? 8423996[/snapback] Vista krever nyere version av nero enn det xp gjør Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Bare å gå på Ahead's sider å laste ned 7.10 upg. å oppdatere 7.x versjonen sin det. Lenke til kommentar
teveslave Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Skal tro om BurnerXP Pro 3 fungerer i Windows Vista. Niks, nyeste versjon på dette tidspunkt (3.0.116) fungerer ikke i Vista. Jeg bruker Deepburner. Det er gratis, og det funker utmerket. 8924375[/snapback] Bruker DeepBurner nå jeg og. Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Hvordan er Roxio's Easy Media Creator 9? Hva ville dere valgt av det og Nero? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå