borborson Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 hei, kjøpte en WD Essential Ekstern HDD med 320GB på komplett.no for to dager siden. ( http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=318906 ) Når jeg først plugget den i og startet Windows fikk jeg beskjed om at maskinvare ikke var gjenkjennelig eller defekt, etter å ha plugget ut og inn av div usbporter og restartet windows et par ganger, fant windows tilslutt ut at den kjente igjen HDDèn og jeg fikk installert den. Alt vel. Neste dag , kobla jeg den til igjen. Da kom den samme triste beskjeden "maskinvare ikke var gjenkjennelig eller defekt (oversatt)". Etter ca en time med trøbbel fikk jeg den til å fungere igjen. Det skal vel ikke være sånn? En annen ting er av- og påknappen, hvordan fungerer den? Er det en touchknapp, eller er det en mekanisk ordinær bryter, lettere forrvirra! Kan på en måte trykke den inn, men klarer ikke avgjøre hvordan den fungerer. Noen som kan dele noen erfaringer? thomas Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Du bør vel teste den på en annen PC. Hvis det er samme der så er det bare å reklamere på disken. Den knappen har jeg aldri hatt behov for å bruke. Kobler jeg til disken så slår den seg på, og den slår seg automatisk av etter en stund når den ikke brukes. Og så slår den seg på igjen når jeg klikker på disken i Utforsker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå