Gunfreak Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 så klart greide jeg å glemme noe også da. eh. la os si jeg liker Rock Horror Picture show Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 hm, tror du vil like Young Frankenstein. imdb tror det ihverfall xD Jeg likte Fear and loathing in las vegas og vil bli anbefalt en film... Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 anbefaler The exorcist bli anbefalt Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 MODERATORENE BER OM AT ALLE BEGRUNNER SVARENE SINE 8537182[/snapback] Hvis dette skal bli mer enn en telletråd og dermed unngå å bli stengt, må dere innføre begrunnelser for forslagene til forrige bruker. Hva gjør filmen til et godt alternativ basert på brukerens forslag, hvordan er den bedre/anderledes og så videre. Da blir der interessant for de som leser tråden også. Trådstarter bes oppdatere førsteposten slik at den ber om begrunnelser. Geir 8424524[/snapback] Vanskelig...? 8538991[/snapback] det tok nøyaktig en post før folk begynte å drite i reglene igjen Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 anbefaler The exorcist bli anbefalt 8562232[/snapback] Anbefaler Dead Silence Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 serifuckingjøst gjør dere dette med vilje eller. man skal begrunne hvorfor man anbefaler filmen Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Da fortsetter jeg.. Ser etter film(er) ala severance eller wrong turn. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 The Texas chainsaw massacre (1974) minner vel litt om Wrong turn, en gal morder som jakter på folk og dreper på sadistiske måter. Denne filmen har og blitt kåret til den mest skremmende filmen noensinne, les mer her. Jeg liker Domestic Disturbance. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå