L@sse Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Da er det bare til å hive seg på The Departed, hvis ikke du har sett den alt. Jeg liker: Eyes Wide Shut. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Jeg så "300" igår. Tross dårlige kritikker fra VG, så var det en god film. Blanding av Spartanere(uten brystplater og med enorme magemuskler) fra Troja, og Ringenes Herre(enorme elefanter). Likte ikke "motstanderen", en fryktelig homofil kjempe av en mann. Men alt i alt, en bra film. En god grunn til å ta en tur på kinoen i helga. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Du har nok forvirret deg inn i feil tråd, gutt. Les første post. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 liker du Eyes Wide Shut liker du kanskje the Davinci code. samme konspirasjons saker og hemlige "klubber" osv. jeg liker Zulu Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Black Hawk Down Jeg liker The Good The Bad and The Ugly. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 hva skjedde med å gi en forklaring på hvorfor man anbefalte filmen da. hvis du liker TGTBTU bør du like once upon a time in the west, samme ressigør, samme sakte oppbrgying til en fantastisk av slutting jeg liker 12 monkeys Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Da liker du kanskje Deja Vu går ut på noe av det samme, nemlig å reise tilbake i tiden for å stoppe en katastrofe. Jeg liker The Rock Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Escape from Alcatraz jeg liker smala sussie Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) MODERATORENE BER OM AT ALLE BEGRUNNER SVARENE SINE Endret 4. mai 2007 av gunfreak19 Lenke til kommentar
jahas Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Escape from Alcatraz jeg liker smala sussie 8537173[/snapback] Da tror jeg du liker mr. bean Jeg liker Big Daddy pg.a. Adam Sandler Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 MODERATORENE BER OM AT ALLE BEGRUNNER SVARENE SINE 8537182[/snapback] seriøst så vansklig dette var da Lenke til kommentar
jahas Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 MODERATORENE BER OM AT ALLE BEGRUNNER SVARENE SINE 8537182[/snapback] seriøst så vansklig dette var da 8537232[/snapback] Hva er syndromet ditt da.... sa det var pg.a. a.sandler Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) man skal ikke begrunne hvorfor man liker filmen men, man skal berunne filmen man anbefaler Endret 4. mai 2007 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Hvis dette skal bli mer enn en telletråd og dermed unngå å bli stengt, må dere innføre begrunnelser for forslagene til forrige bruker. Hva gjør filmen til et godt alternativ basert på brukerens forslag, hvordan er den bedre/anderledes og så videre. Da blir der interessant for de som leser tråden også. Trådstarter bes oppdatere førsteposten slik at den ber om begrunnelser. Geir 8424524[/snapback] Vanskelig...? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Jeg har ikke hørt om noen film som heter Vanskelig...? Jeg fant den heller ikke på Imdb I så fall.... Jeg liker The Shawshank Redemption Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Jeg har ikke hørt om noen film som heter Vanskelig...? Jeg fant den heller ikke på Imdb I så fall.... Jeg liker The Shawshank Redemption 8541397[/snapback] Jeg tror han lurte på om du synes det var vanskelig å oppdatere førsteposten, ikke at han likte en film som heter "Vanskelig...?". Lenke til kommentar
jahas Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Detta blir for useriøst. Nå MÅ dere følge reglene! Greit at du liker en film som heter "vanskelig", men da Må du begrunne det Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 som sagt du skal ikke begunne hvorfor du liker filmen, du skal begrunne hvorfor du enbefaler en film. eks. chryzsh sier han liker The Shawshank Redemption. da anbefaler jeg Forest Gump og forteller hvorfor: jeg tror du vil like den, da den er på samme måte en feelgood film, og når jeg ser de får jeg samme følelse. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 da anbefaler jeg Forest Gump og forteller hvorfor:jeg tror du vil like den, da den er på samme måte en feelgood film, og når jeg ser de får jeg samme følelse. 8542798[/snapback] Dette blir for dårlig begrunnelse Skjerp deg Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Hvilken film er det du liker da Gunfreak19? Følte aldri at det ble noe svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå