Gå til innhold

E6600/Xeon 3060, gode steppinger?

Caliber

Anbefalte innlegg

Heisann.

Skal ha meg en e6600/Xeon 3060 som skal klokkes så godt det gjør seg mulig, og lurer derfor på om det er noen spesielle steppinger/batcher man burde være på utikk etter. Lurer også på hvilke nettbutikker som plukker dette etter ønske.

Mvh,

Haakon

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen nettbutikker plukker dette etter ønske, emn det er en i UK tror jeg som har div. steppinger til salgs for div. priser, men husker hva adressen er.

Av E6600 så skal det være de før uke 29 om jeg husker rett og helst B (B=?)

Sitter selv med en 29B skulle ønske jeg hadde 28 eller tiligere da min krever en liten del volt :(

Lenke til kommentar
Ingen nettbutikker plukker dette etter ønske, emn det er en i UK tror jeg som har div. steppinger til salgs for div. priser, men husker hva adressen er.

Av E6600 så skal det være de før uke 29 om jeg husker rett og helst B (B=?)

Sitter selv med en 29B skulle ønske jeg hadde 28 eller tiligere da min krever en liten del volt :(

8424081[/snapback]

Da blir det et sjangsespill, får bare bestille et par og sende tilbake hvis steppingen er bad, men for et mas!

Lenke til kommentar
Har også lyst til å gå for en Xeon 3060, selv om jeg skulle ha en E6600.   Legger gjerne noen ekstra hundrelapper i om det er større sjanse for å oppnå en bra overklokking.

8424445[/snapback]

Enig. Enten blir det en 3060 eller en QX6700 for meg til konfirmasjonen. Evnt kansje en 3070, da det er mange som hevder det er bedre kjerner på den.

EDIT: 3210 og 3220 er blitt utelukket for min del, da disse IKKE har ulåst multiplier, sånn som QX6700.

Endret av todda7
Lenke til kommentar

Fant forresten et lite sammedrag av hva som kan forventes med ulike steppinger på nettet. Listen er langt fra komplett, men er sikkert til hjelp for noen. Vi snakker her om E6600:

L621A-L625A = tops 3.6-3.7

L627A-L628A = 3.8-3.9

L630A-L632A = Can hit 3.6 with 1.4vcore

L628B-L632B = Can hit 4.0 on air

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...