mattjin Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Hei Etter å ha flydd med tastatur og mus en god stund har jeg nå bestemt meg for kjøpe meg en joystic. Den vil bli brukt til å fly både fly og helikopter i Armed Assault og Battlefield 2. Har en maxpris på 500+-kr. Har null peiling på joysticer så det hadde vært fint med noen anbefalinger. Mattjin Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Til fly så holder det med Logitech extreme 3D. Men den er litt for treg (ikke løs nok) til helikopter hvor du er avhengig av raske bevegelser på joystikken bare for å holde det noenlunde stødig. Det er iallefall min subjektive mening. Lenke til kommentar
Lrd_Wild Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Vel... jeg bruker Trust Predator QZ500. Ikke top of the line, men funker bra til ARMA og ande spill... Tror jeg betalte 300,- på PS-data Lenke til kommentar
mattjin Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 Takk for svar Har lest en del reviews og jeg ser atSaitek Cyborg Evo 3D har fått god kritikk. Er det noen som har erfaringer med den? Lenke til kommentar
Howitz Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Den er bra. Ser stilig ut også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå