Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Hjelp Konfirmasjons Tale!

Anbefalte innlegg

Hei folka på diskusjon!

Trenger hjelp med en konf tale!

Det haster uke 17 :p

Læreren min sier den skal være på 2 sider :ermm:

Vel.. so far so bad :p

Konfirmasjonstale

Velkommen alle sammen…

Først av alt vil jeg takke dere, mamma og pappa, for at dere holder selskap for meg i dag. Så må jeg takke alle gjestene som har sagt ja til å komme, og alle for alle de nydelige gavene. Tusen takk!

I dag føler jeg meg fantastisk og det har vært en perfekt dag hittil, i dag konfirmerer jeg meg for å markere at jeg går fra barn til voksen, så kan jeg selvfølgelig flytte ut av huset da, neida jeg bare tuller.

Jeg vil takke familien for at dere har oppdratt meg slik jeg er i dag, og for at dere har lekt, oppmuntret og pratet med meg, og ikke minst at dere alltid har vært der og støttet meg!

Jeg vil også gjerne takke besteforeldre, tanter og onkler, fettere og kusiner for at de også har vært der for meg, oppmuntret meg, lekt med meg, og støttet meg!

PLEASE HELP! (PS: Fortsett på den [kan også finpusses])

Endret av TeKoppen92
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871324

Bra med det flytte ut greia..Prøv å gjør talen morsom. :thumbup: Ikke en sånn helt vanlig takketale takk for ditt og takk for datt..For all del, du må ha med takk...men du kan snakke litt om hvordan du syntes det er å være det..

Noe jeg kom på i farta fra min tale:

"mamma og pappa, tusen takk for en flott oppdragelse..Selvom vi ikke har vært helt enige hele veien". :p

Endret av Slettet+9871324
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...