LeLiLa Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Hei folka på diskusjon! Trenger hjelp med en konf tale! Det haster uke 17 Læreren min sier den skal være på 2 sider Vel.. so far so bad Konfirmasjonstale Velkommen alle sammen… Først av alt vil jeg takke dere, mamma og pappa, for at dere holder selskap for meg i dag. Så må jeg takke alle gjestene som har sagt ja til å komme, og alle for alle de nydelige gavene. Tusen takk! I dag føler jeg meg fantastisk og det har vært en perfekt dag hittil, i dag konfirmerer jeg meg for å markere at jeg går fra barn til voksen, så kan jeg selvfølgelig flytte ut av huset da, neida jeg bare tuller. Jeg vil takke familien for at dere har oppdratt meg slik jeg er i dag, og for at dere har lekt, oppmuntret og pratet med meg, og ikke minst at dere alltid har vært der og støttet meg! Jeg vil også gjerne takke besteforeldre, tanter og onkler, fettere og kusiner for at de også har vært der for meg, oppmuntret meg, lekt med meg, og støttet meg! PLEASE HELP! (PS: Fortsett på den [kan også finpusses]) Endret 20. april 2007 av TeKoppen92 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871324 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Bra med det flytte ut greia..Prøv å gjør talen morsom. Ikke en sånn helt vanlig takketale takk for ditt og takk for datt..For all del, du må ha med takk...men du kan snakke litt om hvordan du syntes det er å være det.. Noe jeg kom på i farta fra min tale: "mamma og pappa, tusen takk for en flott oppdragelse..Selvom vi ikke har vært helt enige hele veien". Endret 19. april 2007 av Slettet+9871324 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Jeg vil takke familien for at dere har oppdratt meg slik jeg er i dag, og for at dere har lekt, oppmuntret og pratet meg Litt dårlig norsk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå