Gissan Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Topic sier vel seg selv.. Hva tjener gjennomsnittlig en fotograf i året? Som arbeider med foto på heltid, hver dag.. - Gissan. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Kommer vel ann på hvor mange kunder du har da? Lenke til kommentar
Gunderz Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Kommer med stor sannsynlighet også an på hvilken type fotograf man er, motefotograf, sportsfotograf, dyrefotograf, se & hør fotograf osv Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Kommer med stor sannsynlighet også an på hvilken type fotograf man er, motefotograf, sportsfotograf, dyrefotograf, se & hør fotograf osv 8424483[/snapback] Eller frilansfotograf Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 For et par år siden mener jeg å ha hørt at en fotograf ansatt i Aftenposten, VG, Dagladet...ligger på mellom 4 og 5 hundre i året. Det er imidlertid veldig veldig smalt nåløye å komme gjennom det å bli ansatt som fotograf i A-pressen. Freelancere leverer veldig mye av bildemateriale, og deres lønn er i høyeste grad variabel - men den er nok neppe på nivå med en med fastlønn. Å livnære seg som fotograf er tøfft som f. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 For et par år siden mener jeg å ha hørt at en fotograf ansatt i Aftenposten, VG, Dagladet...ligger på mellom 4 og 5 hundre i året.Det er imidlertid veldig veldig smalt nåløye å komme gjennom det å bli ansatt som fotograf i A-pressen. Freelancere leverer veldig mye av bildemateriale, og deres lønn er i høyeste grad variabel - men den er nok neppe på nivå med en med fastlønn. Å livnære seg som fotograf er tøfft som f. 8425541[/snapback] Wow, endelig en som faktisk kunne svare.. Takktakk, da vet jeg det.. Fortsetter på skolen jeg da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå