beverboat Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Jeg har en bever 380 som er forholdsvis lite utstyrt. Jeg lurer på hva den kan utstyres med. F.eks stereo eller ryggstøtte som det ikke er nå. Og hvor stor motor kan jeg sette på den uten at det er farlig??. Vil også selvsagt ha komentarer om båten, er det en bra båt?? Lenke til kommentar
Rune-B Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Kjøpte selv en bever 380 i fjord høst,men ikke prøvd den ordentlig ut enda.Har en 30 hk på den,som jeg tror er en passende motor.Gjorde 23 kn med 3 store karer i,og 28 kn alene. Når det gjelder utstyr,må du nesten finne ut ava du ønsker.På min har jeg bare montert elektrisk utstyr feks: ekkolodd,VHF,kompass,lanterner og radio. Litt puter er også kjekt. Lenke til kommentar
beverboat Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 (endret) Akkurat! Jeg har en 25hk på min som da går i tretti knop. Er det forskjellige modeller av bever 380 som gjør at de ikke holder samme fart? Det står at det kun er ment til 20 hk Jeg har en evenruud motor. Endret 20. april 2007 av beverboat Lenke til kommentar
n0b0dy Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 (endret) Akkurat! Jeg har en 25hk på min som da går i tretti knop. Er det forskjellige modeller av bever 380 som gjør at de ikke holder samme fart? Det står at det kun er ment til 20 hk Jeg har en evenruud motor. 8429113[/snapback] Er det GPS knop? Har en bever 380 som går i 28 gps knop med yam 30. EDIT: Så vidt jeg vet er det ikke noen forskjell på bever 380 modellene. Eneste er fargen. Endret 20. april 2007 av n0b0dy Lenke til kommentar
beverboat Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 Hvis en gps knop = 1,8 km/t så er det det ja. Dvs at min går i 56 km/t når den kjører i 30 knop. (er ganske sikker på at den går i 30 knop. Har hold følge med andre båter som går i 30 knop + at det stod i annonsen) Jeg kjøpte den 25hk motoren brukt så kan det hende at den er trimmet? Og en ting til... Jeg frykter kanskje jeg har hull i båten. Det kommer i alle fall vann inn på en eller annen måte. Har dere hatt samme problemet? Lenke til kommentar
Rune-B Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Min gjør 28 GPS knop med 30 hk Tohatsu Kommer littt vann inn i min også,men ikke av betydning siden vi bare har den på henger.Sjekk etter skader under og evt rundt motor-feste.En båt skal være tett,men litt kondens er greit. Fort det kan komme vann fra dørken også om det kommer vann oppi å går ned i skruehull osv Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Er det vann i dobbelbunnen dere mener eller? hvis det er det kan det være greit og smake på litt på det for og smake om det er salt eller ferskvann for og finne ut om det lekker fra innerliner eller skrog..... Lenke til kommentar
beverboat Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 Er det vann i dobbelbunnen dere mener eller? hvis det er det kan det være greit og smake på litt på det for og smake om det er salt eller ferskvann for og finne ut om det lekker fra innerliner eller skrog..... 8431826[/snapback] Ja, det er dobbeltbunnen det er snakk om. Jag har båten min i mjøsa så det kommer nok ikke salvann in da Hvis du søker "bever 380" på google.no så får du opp en har samme problem som meg og viser hvordan man fikser det Lenke til kommentar
Rune-B Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Er det vann i dobbelbunnen dere mener eller? hvis det er det kan det være greit og smake på litt på det for og smake om det er salt eller ferskvann for og finne ut om det lekker fra innerliner eller skrog..... 8431826[/snapback] Ja, det er dobbeltbunnen det er snakk om. Jag har båten min i mjøsa så det kommer nok ikke salvann in da Hvis du søker "bever 380" på google.no så får du opp en har samme problem som meg og viser hvordan man fikser det 8434716[/snapback] Dette skal absolutt sjekkes.Supert du fant årsaken(forhåpentligvis) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå