Whalecore Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Whoracle neste da. Samme stil bare bedre. Jester Race er herrrlig, men mange av riffene er veldig like syns jeg. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Grei album guide det. Selv liker jeg bare gamle In Flames, det nyeste er for det meste søppel, finnes en eller annen kul låt. Whoracle er den beste plata. Lenke til kommentar
TimmyTheRapboy Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Må si meg enig der. Whoracle er det beste albumet etter min mening Lenke til kommentar
Sleuth Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Ville vel sagt at favorittene er 1. Come Clarity og 2. Soundtrack to your escape Er så gla i noen av de sangene Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Personlig liker jeg best albumene fra Colony og utover til Come Clarity. Noen som husker når den nye plata blir gitt ut? Lenke til kommentar
Wollan Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Personlig liker jeg best albumene fra Colony og utover til Come Clarity. Noen som husker når den nye plata blir gitt ut? Kommer i 2008, datoen er vel ikke satt enda. Lenke til kommentar
Siq123 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Synes de som lager albumguider kan la være og gi karakter ettersom alle har sin egen mening om hva som er bra og ikke. Ellers fin guide, kunne godt skrevet litt mer om bandet og albumene. En guide burde være nøytral i mine øyne. What he said. Dersom det er en guide burde den være nøytral. Heller lag en post under med hvordan du ville ha gradert albumene. Liker både litt gamle IF (The Jester Race er fantastisk), men også det nye, med Reroute to Remain og Come Clarity som favoritter. Men de andre nyere albumene synes jeg også er bra. [troll] Men Dark Tranquillity er uansett favoritten innen melodisk death metal [/troll] Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 En guide blir fantastisk kjedelig hvis den er 100% objektiv, uten noen form for egen mening. En god guide bør inneholde begge deler. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Imo syntes jeg In flames bare har blitt tammere. Reroute to Remain er jo et popalbum med gitarer som bruker fuzz. Come Clarity var ikke mye å skryte av, Anders har begynt å growle dårlig. Derfor elsker jeg The Jester Race, Sub. og Whoracle. Edit: Flott guide btw. Endret 26. november 2007 av Fancypants Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Mine to favorittalbum fra In Flames er Clayman og Come Clarity. Jeg simpelthen elsker soloen i Come Clarity, og Crawl Trough Knives er en herlig kjøresang. Clayman og Come Clarity albummene går så og si på repeat i bilen min Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Mine to favorittalbum fra In Flames er Clayman og Come Clarity. Jeg simpelthen elsker soloen i Come Clarity, og Crawl Trough Knives er en herlig kjøresang. Clayman og Come Clarity albummene går så og si på repeat i bilen min Jeg brukte Come Clarity i en lengre periode som sove cd.. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Beste InFlames sangen noensinne er The Quiet Place. Jeg elsker den. Rett og slett. Spesielt etter første refreng; trommene da ... ååh <3 Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 TQP er muligens en av de dårligste sangene deres. Om ikke den dårligste. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Beste InFlames sangen noensinne er The Quiet Place. Jeg elsker den. Rett og slett. Spesielt etter første refreng; trommene da ... ååh <3 Jeg syntes introen er faens så bra, og refrenget duger. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 noen som har et bra album fra In flames? har ingen album av de, så tenkte at jeg skulle skaffe meg 1-3 album... noen som har noen gode album og annbefale? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Personlig er jeg mest glad i de nyere platene til In Flames der Anders Fridén synger. Jeg anbefaler Soundtrack to your escape og Reroute To Remain. Ellers er Clayman, Colony og Come Clarity gode album. Lenke til kommentar
Illuminant Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Alt tilogmed Clayman er bra shit, resten er møkk med unntak av få sanger.. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) TQP er muligens en av de dårligste sangene deres. Om ikke den dårligste. Å, javel? Sier du det bare for å være negativ eller? Endret 4. januar 2008 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Illuminant Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Når du kommer her og og påstår at det er den beste in flames låta noensinne, så kan du ikke annet en å regne med pepper. Du ber om det. Endret 4. januar 2008 av Sjef. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 TQP er en bra sang men ikke In Flames beste sang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå