Lafs Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 STYE er et drittalbum etter min mening, bortsett fra The Quiet Place. Konge sang, en av In Flames sine toppsanger. Come Clarity er et ok album, men albumet er så mye tyngre en før, og jeg synes ikke det passer In Flames. Leeches, Crawl Through Knives og Dead End er i min mening lyspunkt på et ellers svakt album, men igjen, det er bare min mening. 9264845[/snapback] The quiet place er ikke den eneste bra på STYE, da har du ikke hørt nok på det, hør på dead alone etter quiet place for eksempel, ordentlig god og tung låt, får altid grøssninger av den Lenke til kommentar
Lafs Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 det er så deilig og legge seg bak i senga og høre på "Your Bedtime Story Is Scaring Everyone" eller "Come Clarity" før jeg legger meg kan drømme meg bort der ja 9229038[/snapback] Come Clarity er einaste sangen eg lika ifrå nyealbummet. 9229437[/snapback] Hørt leeches? It buuurns, it rips, it huuuurts! Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 The quiet place er ikke den eneste dårlige på STYE, da har du ikke hørt nok på det. 9327582[/snapback] Fixed. Lenke til kommentar
Lafs Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 The quiet place er ikke den eneste dårlige på STYE, da har du ikke hørt nok på det. 9327582[/snapback] Fixed. 9328922[/snapback] noes Lenke til kommentar
Kjekssmulen Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Quiet Place er dritfet da. En av de første metalsangene jeg hørte. Liker den fortsatt. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 (endret) synes STYE er den beste cden jeg da alle sangene jeg liker er på den liksom Endret 21. august 2007 av TRibal89 Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 det er så deilig og legge seg bak i senga og høre på "Your Bedtime Story Is Scaring Everyone" eller "Come Clarity" før jeg legger meg kan drømme meg bort der ja 9229038[/snapback] Come Clarity er einaste sangen eg lika ifrå nyealbummet. 9229437[/snapback] Hørt leeches? It buuurns, it rips, it huuuurts! 9327599[/snapback] Jeg og syns Leeches er bra, mennnn hadde vært fetere om den hadde bygget seg opp litt i steden for å begynne maks gogogo med en gang. :< Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 synes STYE er den beste cden jeg da alle sangene jeg liker er på den liksom 9332156[/snapback] Ditt tap. Har du hørt alle albumene foresten? Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 synes STYE er den beste cden jeg da alle sangene jeg liker er på den liksom 9332156[/snapback] Ditt tap. Har du hørt alle albumene foresten? 9334276[/snapback] jepp det har jeg liksom alle fav sangene mine finner du på detalbume der liksom Lenke til kommentar
aemil Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Jaja, man har forskjellig smak. Selv synes jeg STYE er et skikkelig makkverk. Endret 22. august 2007 av AnR Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 STYE med sanger som Evil in a Closet, My Sweet Shadow, Borders and Shadings og Superhero of the Computer Rage er det beste albumet. Tett fulgt av RtR. Lenke til kommentar
superninja Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Høyrte først nesten berre på Reroute to Remain, og elska albumet, så etterkvart høyrte eg på Clayman og, så høyre eg litt her og her og finne sanga eg lika. Dei som eg lika aller best som eg kjem på i farta er: The Quiet Place Come Clarity Evil In a Closet Black & White Cloud Connected Trigger Egonomic Sattelites and Astronauts Only For The Weak Clayman Bullet Ride Pinball Map Suburban Me (Tilfeldig rekkefølge.) Hadde vore fint om folk kunne liste opp dei sangane dei lika best og, så får vi sammenligna, og foreslått sanga. Endret 26. august 2007 av Dot Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) The Jester Race Graveland Jotun Dialogue with the Stars Behind Space '99 Moonshield Episode 666 Cloud Connected Trigger Only For The Weak Clayman Bullet Ride Pinball Map Resin Colony Zombie Inc. Edit: La til et par. Endret 26. august 2007 av xantir` Lenke til kommentar
Lafs Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Må bare komme meg hjem og få en oversikt over playlisten min før jeg legger ut liste, er i det forbanna militæret atm Lenke til kommentar
Olum Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Høyrte først nesten berre på Reroute to Remain, og elska albumet, så etterkvart høyrte eg på Clayman og, så høyre eg litt her og her og finne sanga eg lika. Dei som eg lika aller best som eg kjem på i farta er: The Quiet Place Come Clarity Evil In a Closet Black & White Cloud Connected Trigger Egonomic Sattelites and Astronauts Only For The Weak Clayman Bullet Ride Pinball Map Surban Me (Tilfeldig rekkefølge.) Hadde vore fint om folk kunne liste opp dei sangane dei lika best og, så får vi sammenligna, og foreslått sanga. 9358907[/snapback] Sangen heter vel Suburban Me. Lenke til kommentar
superninja Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Høyrte først nesten berre på Reroute to Remain, og elska albumet, så etterkvart høyrte eg på Clayman og, så høyre eg litt her og her og finne sanga eg lika. Dei som eg lika aller best som eg kjem på i farta er: The Quiet Place Come Clarity Evil In a Closet Black & White Cloud Connected Trigger Egonomic Sattelites and Astronauts Only For The Weak Clayman Bullet Ride Pinball Map Surban Me (Tilfeldig rekkefølge.) Hadde vore fint om folk kunne liste opp dei sangane dei lika best og, så får vi sammenligna, og foreslått sanga. 9358907[/snapback] Sangen heter vel Suburban Me. 9363279[/snapback] Fiksa no. Lenke til kommentar
greiven Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) In Flames er digg! Elsker gitarspilling i begynnelsen på Moonshield (Fra 0.00-0.50 ca.) ! Sinnsyk clean melodi, som også gjentar seg senere i sangen Endret 22. oktober 2007 av Kiimmeen Lenke til kommentar
LuringenOo Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Colony, med Insipid 2000 i spissen er den beste plata! Tett fulgt av Clayman og RtR. Faen, knull i øra når jeg hører på In Flames Lenke til kommentar
TimmyTheRapboy Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Elsker alt av In Flames egentlig. Både nytt og gammelt. Tror faktisk Come Clarity er det albumet jeg har minst sansen for, og kanskje litt ironisk at det var det albumet jeg fikk signert av In Flames på Platekompaniet Whoracle er nok favorittalbumet, og med Clayman på en fin andreplass. Noen andre enn meg som liker live versjonen av Moonshield på The Tokyo Showdown bedre enn originalen? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Skaffa meg The Jester Race etter å ha lest denne tråden. Elska albumet. Helt fantastisk. Må ha mer! Byttinga mellom clean og distortion på gitaren er faern meg ståpikk as! Hvilket album nå? Endret 28. oktober 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå