Gå til innhold

In Flames - Albumguide 1994-2006

Wollan

Anbefalte innlegg

STYE er et drittalbum etter min mening, bortsett fra The Quiet Place. Konge sang, en av  In Flames sine toppsanger.  :)

Come Clarity er et ok album, men albumet er så mye tyngre en før, og jeg synes ikke det passer In Flames. Leeches, Crawl Through Knives og Dead End er i min mening lyspunkt på et ellers svakt album, men igjen, det er bare min mening.  :)

9264845[/snapback]

The quiet place er ikke den eneste bra på STYE, da har du ikke hørt nok på det, hør på dead alone etter quiet place for eksempel, ordentlig god og tung låt, får altid grøssninger av den :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det er så deilig og legge seg bak i senga og høre på "Your Bedtime Story Is Scaring Everyone" eller "Come Clarity" før jeg legger meg kan drømme meg bort der ja

9229038[/snapback]

Come Clarity er einaste sangen eg lika ifrå nyealbummet.

9229437[/snapback]

Hørt leeches?

It buuurns, it rips, it huuuurts!

Lenke til kommentar
det er så deilig og legge seg bak i senga og høre på "Your Bedtime Story Is Scaring Everyone" eller "Come Clarity" før jeg legger meg kan drømme meg bort der ja

9229038[/snapback]

Come Clarity er einaste sangen eg lika ifrå nyealbummet.

9229437[/snapback]

Hørt leeches?

It buuurns, it rips, it huuuurts!

9327599[/snapback]

Jeg og syns Leeches er bra, mennnn hadde vært fetere om den hadde bygget seg opp litt i steden for å begynne maks gogogo med en gang. :<

Lenke til kommentar

Høyrte først nesten berre på Reroute to Remain, og elska albumet, så etterkvart høyrte eg på Clayman og, så høyre eg litt her og her og finne sanga eg lika.

Dei som eg lika aller best som eg kjem på i farta er:

The Quiet Place

Come Clarity

Evil In a Closet

Black & White

Cloud Connected

Trigger

Egonomic

Sattelites and Astronauts

Only For The Weak

Clayman

Bullet Ride

Pinball Map

Suburban Me

(Tilfeldig rekkefølge.)

Hadde vore fint om folk kunne liste opp dei sangane dei lika best og, så får vi sammenligna, og foreslått sanga. :)

Endret av Dot
Lenke til kommentar
Høyrte først nesten berre på Reroute to Remain, og elska albumet, så etterkvart høyrte eg på Clayman og, så høyre eg litt her og her og finne sanga eg lika.

The Quiet Place

Come Clarity

Evil In a Closet

Black & White

Cloud Connected

Trigger

Egonomic

Only For The Weak

Clayman

Bullet Ride

Pinball Map

Surban Me

(Tilfeldig rekkefølge.)

Hadde vore fint om folk kunne liste opp dei sangane dei lika best og, så får vi sammenligna, og foreslått sanga. :)

9358907[/snapback]

Sangen heter vel Suburban Me.

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

The Quiet Place

Come Clarity

Evil In a Closet

Black & White

Cloud Connected

Trigger

Egonomic

Only For The Weak

Clayman

Bullet Ride

Pinball Map

Surban Me

(Tilfeldig rekkefølge.)

9358907[/snapback]

Sangen heter vel Suburban Me.

9363279[/snapback]

Fiksa no. :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Elsker alt av In Flames egentlig. Både nytt og gammelt. Tror faktisk Come Clarity er det albumet jeg har minst sansen for, og kanskje litt ironisk at det var det albumet jeg fikk signert av In Flames på Platekompaniet :p Whoracle er nok favorittalbumet, og med Clayman på en fin andreplass. Noen andre enn meg som liker live versjonen av Moonshield på The Tokyo Showdown bedre enn originalen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...