abrakadabri Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Håper noen kan gi meg noen gode innspill her: Skal oppgradere min Socket A pc med følgende komponenter: - CPU - Hovedkort - Minne Intel - Handlekurv AMD - handlekurv Hvilket oppsett vil være best? Netshop har vel endret prisen på prosessoren til det den høyst sannsynlig vil være etter den 22/4 også? Utrolig takknemlig for tilbakemeldinger.... Edit: lagd handlekurv på oppsettene Endret 19. april 2007 av abrakadabri Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) så du har skjermkort og slikt fra før av ? personlig ville jeg heller kjøpt noe slikt oppsett.viss du ikke skal oc, for her får du en cpu på 65nm som resulterer i mindre varme , og du får et bedre hk, ( liker ikke asrock ) og viss du ikke har pci ex skjermkortet , kan du bruke det interne btw det asrock kortet er basert på nforce3, noe som er rimelig gammelt chipsett, gigbyte sitt er basert på amd sitt nyeste chipsett:) Endret 19. april 2007 av Nokia_dell Lenke til kommentar
abrakadabri Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 Det hovedkortet i den handlekurven er MicroATX - jeg skal ha ATX. Har sett på dette hovedkortet - er det noe å ha? ECS Eller gammelt chipset? Ev. dette: Asus Lenke til kommentar
abrakadabri Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Har noen bry til å ta en titt for meg og gi meg en anbefaling....? Heller litt mot å bytte ut prosessoren i Intel - handlekurven med en Intel E6300 - den vil vel gå litt ned i pris kommende uke...? Eller bør jeg bare gå for en E4300? Har ikke planer om å overklokke nemlig.... Eller skal jeg gå for et AMD oppsett? Hva er mest value for money? Har et Geforce 6600GT AGP jeg helst vil benytte med maskinen (som jeg har fra før), bør jeg eventuelt legge noe mer penger/smått med penger i et billig Pci-E kort? Hvilke anbefaler Dere da? Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 kjøp et bilig nytt skjermkort du pga at AGP er lksom UT nå såd du får ike kjøpt noe hk med det, som har ståtte til noe ny cpu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå