antectatung Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) . Endret 16. mai 2011 av AntonL Lenke til kommentar
Cooj Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Utrolig kult, og genialt å legge det ut her. Blir spennende å se hvordan det endelige resultatet vil bli seende ut. Du får i alle fall noe ingen andre har, hehe. Lykke til videre. Lenke til kommentar
mrbard Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Tenkte faktisk litt på å lage en bag selv, så det er veldig inspirerende å se dette her! Jeg hadde aldri kommet på å bruke duct-tape ihvertfall. Blant festemekanismer til lokket, så er nok borrelås noe av det beste og billigste. Den er fleksibel, og holder godt. Håper du poster en oppdatering når du har kledd med stoff etc. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Tenkte faktisk litt på å lage en bag selv, så det er veldig inspirerende å se dette her! Jeg hadde aldri kommet på å bruke duct-tape ihvertfall. Blant festemekanismer til lokket, så er nok borrelås noe av det beste og billigste. Den er fleksibel, og holder godt. Håper du poster en oppdatering når du har kledd med stoff etc. 8424996[/snapback] Men den bråker noe jævlig! Ville heller hatt glidelås eller knapper Lenke til kommentar
antectatung Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 (endret) . Endret 16. mai 2011 av AntonL Lenke til kommentar
andm Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Jeg har lagd mye i gaffa, men dette er sannelig noe jeg aldri hadde kommet på selv. Lenke til kommentar
mrbard Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Tenkte faktisk litt på å lage en bag selv, så det er veldig inspirerende å se dette her! Jeg hadde aldri kommet på å bruke duct-tape ihvertfall. Blant festemekanismer til lokket, så er nok borrelås noe av det beste og billigste. Den er fleksibel, og holder godt. Håper du poster en oppdatering når du har kledd med stoff etc. 8424996[/snapback] Men den bråker noe jævlig! Ville heller hatt glidelås eller knapper 8425015[/snapback] Ja, det har du egentlig rett i. Litt kjipt når man sitter der i kirken under bryllupet og skal åpne kameravesken: "rrritsj!" Lenke til kommentar
antectatung Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 (endret) . Endret 16. mai 2011 av AntonL Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Den må vel være ganske "klumpete" å ha over skuldern? Spesielt hvis du skal løpe fra ett sted til et annet? Lenke til kommentar
antectatung Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 (endret) . Endret 16. mai 2011 av AntonL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå