trydis Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Noen som har tips om hvor man kan kjøpe en billig GC kontroller, samme om det er original eller ikke? Tenkte å handle inn til bruk på Wii. Lenke til kommentar
Icywiz Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Er lett å få tak i en billig en på ebay.com Lenke til kommentar
trydis Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 sant det, blir vel ikke allverdens i frakt på en så lett pakke. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 AbsoluttSpill.no har inne. Fin pris, og fantastisk leveringstid og service! http://absoluttspill.no/component/page,sho...emart/Itemid,1/ Du kan også spørre på kjøp og salg-delen av forumet på Nintendo.no. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Clas Ohlson har(hadde ihvertfall) GC-kontroller til 150 kroner. Har spilt gjennom Zelda: TP på wii med den, og det virket perfekt. Men sant skal sies, du merker at den er produsert på billigste måte... Play-asia.com er også et billig alternativ. Der får du offisielle GC-kontrollere til 25 dollar, som også er ca 150 kroner. Lenke til kommentar
trydis Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 takk for alle tips Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) gjør deg selv den tjenesten å bestille en wavebird på ebay. Tråd er bare så nedtur etter å ha vært trådløs ei stund Den prisen absolutt spill opererer med er jo bare helt på trynet, du får en wavebird fra uk for den prisen. Betalte 100 for en orginal GC kontroller m/tråd på Elkjøp i forrige uke (restslag) Endret 19. april 2007 av ronndi Lenke til kommentar
trydis Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 ingen dum idé, så ut til å være haugevis av de der Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Noen som har tips om hvor man kan kjøpe en billig GC kontroller, samme om det er original eller ikke? Tenkte å handle inn til bruk på Wii. 8423211[/snapback] Ikke kjøp uorginal. Det gjorde jeg. Kjøpte uoriginal på QXL til Wii. Viser seg at Wii er litt kresen. Så jeg måtte bestille original. Kjøpte denher : http://www.videogamesplus.ca/ Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Noen som har tips om hvor man kan kjøpe en billig GC kontroller, samme om det er original eller ikke? Tenkte å handle inn til bruk på Wii. 8423211[/snapback] Ikke kjøp uorginal. Det gjorde jeg. Kjøpte uoriginal på QXL til Wii. Viser seg at Wii er litt kresen. Så jeg måtte bestille original. Kjøpte denher : http://www.videogamesplus.ca/ 8424324[/snapback] rart, jeg bruker min uoriginale(gamestop) GC kontroller og det funker.. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Play-Asia.com Har selv kjøpt Gamecube utstyr der... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Skulle gjerne hatt ein Wavebird eg også i og med at å spille med kabler igjen er litt nedtur, og i tillegg er kabelen på GC kontrollen hysterisk kort forlenger hadde jo også vert ein idè. Kjøpte dette tilPS2 og alt blei så mye lettere Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Forøvrig høl i huet at man ikke bare kan bruke classic controlleren... Det må da kunne gå an å fikse med en enkel firmware oppgradering? Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Jeg måtte ha en kontroll fort, så kjøpte en uorginal på expert.. men, må si det frister med en wavebird.. Lyst på trådløs.. spessielt siden kabelen er så kort! Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Sigurd_M: Virker den da? Kjøpte en slump med uoriginale kontrollere på Expert selv jeg, siden jeg fikk de nesten gratis, men de er ikke kompatible med Wii iallefall. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Den virker som den skal ja.. både på VC og GC spill.. Madcatz kontroll.. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Kjøpte en billig-billig en på Clas Ohlson (ca. 150), og den fungerer fint med Wii. Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Den virker som den skal ja.. både på VC og GC spill.. Madcatz kontroll.. 8426462[/snapback] Ok, min er av merket "ThrustMaster", greit nok, har solgt ett par til GC bruk :-) Fikk de 6 kontrollere for 80 spenn så jeg måtte jo slå til :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå