Gå til innhold

Billig Gamecube kontroller?

trydis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Clas Ohlson har(hadde ihvertfall) GC-kontroller til 150 kroner. Har spilt gjennom Zelda: TP på wii med den, og det virket perfekt. Men sant skal sies, du merker at den er produsert på billigste måte...

Play-asia.com er også et billig alternativ. Der får du offisielle GC-kontrollere til 25 dollar, som også er ca 150 kroner.

Lenke til kommentar

gjør deg selv den tjenesten å bestille en wavebird på ebay.

Tråd er bare så nedtur etter å ha vært trådløs ei stund :p

Den prisen absolutt spill opererer med er jo bare helt på trynet, du får en wavebird fra uk for den prisen. Betalte 100 for en orginal GC kontroller m/tråd på Elkjøp i forrige uke (restslag) :D

Endret av ronndi
Lenke til kommentar
Noen som har tips om hvor man kan kjøpe en billig GC kontroller, samme om det er original eller ikke? Tenkte å handle inn til bruk på Wii.

8423211[/snapback]

Ikke kjøp uorginal. Det gjorde jeg. Kjøpte uoriginal på QXL til Wii. Viser seg at Wii er litt kresen. Så jeg måtte bestille original. Kjøpte denher : http://www.videogamesplus.ca/

8424324[/snapback]

rart, jeg bruker min uoriginale(gamestop) GC kontroller og det funker.. ;)

Lenke til kommentar

Skulle gjerne hatt ein Wavebird eg også i og med at å spille med kabler igjen er litt nedtur, og i tillegg er kabelen på GC kontrollen hysterisk kort :p forlenger hadde jo også vert ein idè. Kjøpte dette tilPS2 og alt blei så mye lettere :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...