buzo Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Jeg har månedlig abo på Xbox Live. Fikk mail fra Microsoft, om at de ikke har klart å trekke det månedlige beløpet, pga det var ikke dekning på kontoen. Sto også at jeg måtte oppdatere visa informasjonen, eller noe sånt. Også at hvis de ikke har mottat oppdatert info i løpet av 30 dager, så blir abonnementet stoppet. Men saken er jo den at nå har jeg dekning på konto, og det er samme visa kortet som lå inne fra før. Derfor lurer jeg på, prøver de å trekke flere ganger, nå når det er dekning, eller må jeg legger inn ett helt annet visa kort for at abonnementet skal fortsette? Har bare ett visa kort uansett. Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Fikk du mail fra "microsoft" at du måtte oppgradere kortinfo via en nettside? I så tilfelle burde det plinge en bjelle hodet ditt..... PHISHING! Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Høres ikke helt bra ut nei, for å si det sånn! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Det er nok sant det han sier. Har skjedd med broren min to ganger. Og du oppdaterer faktisk på Microsoft sine sider, så det skal nok være ganske trygt ja. Lenke til kommentar
buzo Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 Fikk du mail fra "microsoft" at du måtte oppgradere kortinfo via en nettside? I så tilfelle burde det plinge en bjelle hodet ditt..... PHISHING! Jeg har ikke sagt noe om at jeg skulle oppdatere info'en via en nettside, det er du som trekker raske konklusjoner. Det sto derimot at jeg skulle gå inn på Xbox'en, og oppdatere derifra. Sto at jeg skulle gå på 'gamercard, account management, memberships'. Men hva skal 'oppdateres'? Det er jo samme kontonummeret jeg skal bruke fortsatt, samme visa kortet? Lenke til kommentar
redflame Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Man må ha en e-post adresse for å opprette xbox-live og det er denne mail adressen man får en mail på fra Microsoft. Og må man evt gjøre noen endringer så ggjør man det på xbox-live sine hjemme sider eller fra menyen på xbox 360`n, dette er ikke skummelt. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Men hva skal 'oppdateres'? Det er jo samme kontonummeret jeg skal bruke fortsatt, samme visa kortet? 8423650[/snapback] Bare registrer Visa-kortet ditt på nytt, så skal det nok gå Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Jeg har ikke sagt noe om at jeg skulle oppdatere info'en via en nettside, det er du som trekker raske konklusjoner. Det sto derimot at jeg skulle gå inn på Xbox'en, og oppdatere derifra. Sto at jeg skulle gå på 'gamercard, account management, memberships'. Men hva skal 'oppdateres'? Det er jo samme kontonummeret jeg skal bruke fortsatt, samme visa kortet? 8423650[/snapback] Det sto da ingenting om at du skulle gjøre det på Xboxen din i den første posten, nå må du roe deg 5 hakk her.... Men beklager viss jeg missforsto... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå