Gå til innhold

Trenger hjelp til og velge et spill til PS3.

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiderman 3 kommer 4 mai i usa.

Det ser ut til å bli et morsomt, sandkasse liknende spill. Ser til og med ut til at sony har pushet på for å få en ekstra collectors edition.

The Spider-Man 3 Collector's Edition includes a bonus playable character, the New Goblin! Also included is Spider-Man 3 The Movie webisodes, an interview with Spider-Man 3 Movie producer Avl Ared and a collectible Lenticular card with an image from the movie!

Har selv bestilt denne :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Tony Hawk er grådig morsomt syns jeg, er etter min mening et av de beste i serien. Mangler online multiplayer ettersom jeg har forstått i forhold til 360-versjonen, men jeg personlig syns ikke det har noe å si da jeg ikke har brukt denne noe særlig.

8442129[/snapback]

Hehe, ok. Prøvde demoen til XboX360, men det virket litt sånn likt det andre :(

Spiderman 3 kommer 4 mai i usa.

Det ser ut til å bli et morsomt, sandkasse liknende spill. Ser til og med ut til at sony har pushet på for å få en ekstra collectors edition.

The Spider-Man 3 Collector's Edition includes a bonus playable character, the New Goblin! Also included is Spider-Man 3 The Movie webisodes, an interview with Spider-Man 3 Movie producer Avl Ared and a collectible Lenticular card with an image from the movie!

Har selv bestilt denne :)

8442185[/snapback]

Stilig! :D Hvor fikk du tak i den egentlig? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Bestilte på www.videogameplus.ca (som så mange her bruker :) )

Da gjenstår det bare å håpe at spillet blir så bra som 2'ern var, eller bedre :p

Jeg synes i hvertfall det ser lovende ut

8442336[/snapback]

Det er jo fra utlandet jo :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Det er det.. men jeg har enda til gode å se et spill derfra bli stoppet i tollen.

Spillene er billigere, og ps3 spill er sonefrie :p

8442465[/snapback]

:ohmy: Stoppet av tollen ja :/ Men hvor mye ca. i norske kroner kan jeg spare da?

Men jeg har jo Europa sin region da :S Kan vel ikke spille amerikanske spill jeg?

Lenke til kommentar

Ps3 spillene er sonefrie.

Dersom du skal ha spill med online modus kan være viktig å kjøpe dem i europa ettersom spill i fra usa kobler til US servere og ikke EU.

Men ettersom spiderman såvidt jeg kan se ikke har noe online modus er ikke dette noe problem for meg i hvertfall.

hvor mye du sparer kan du regne ut på www.xe.com sånn ca.

Og vel.. den kan bli stoppet i tollen, men det har ikke skjedd meg enda.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Ps3 spillene er sonefrie.

Dersom du skal ha spill med online modus kan være viktig å kjøpe dem i europa ettersom spill i fra usa kobler til US servere og ikke EU.

Men ettersom spiderman såvidt jeg kan se ikke har noe online modus er ikke dette noe problem for meg i hvertfall.

hvor mye du sparer kan du regne ut på www.xe.com sånn ca.

Og vel.. den kan bli stoppet i tollen, men det har ikke skjedd meg enda.

8442664[/snapback]

hm,,, kan sikkert spare endel ja.. Men forresten, nå som jeg snakker med deg, er det lovlig å importere våpen fra utlandet ? Som Ak-47, M4 osv?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Hvis du liker boksing, så ville jeg uten tvil valgt FNR3 ... Har det selv her, og storkoser meg med det = ) spiller det ganske ofte og går ikke fort lei.

8449682[/snapback]

Hehe, ok. Har ikke spilt boksing siden 1998 elns. På PS1. xD

Lenke til kommentar
,21/04-2007 : 12:45]Når du sier butikken, mener du der du bor?

Går vel fint an å kjøpe spill fra nettbutikker...dersom de har andre spill inne da :-) Ikke skyt meg, jeg har ikke sjekka!  :!:

8435561[/snapback]

Ja, tenkte på her hvor jeg bor :!:

Hm,, kunne jo kjøpt via internett, men fikk tilgode lapp på et spill jeg kjøpte: Godfather: Don's edition. (Sugde max iogmed at jeg hadde det på PS2.) helt lik storyline :p

Jeg fikk tilgode lapp, men kan kun brukes der, og jeg får ikke byttet mot penger.

:!:

8435589[/snapback]

Det blir litt teit at du sier at Gudfaren: Dons Edition suger fordi du har det selv. Det burde være opplagt at "Dons Edition" er marginalt annerledes enn den originale Gudfaren, og er bare en "port" til PS3. For de som aldri har prøvd PS2 versjonen, kan Dons edition være helt nytt or morsomt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
,21/04-2007 : 12:45]Når du sier butikken, mener du der du bor?

Går vel fint an å kjøpe spill fra nettbutikker...dersom de har andre spill inne da :-) Ikke skyt meg, jeg har ikke sjekka!  :!:

8435561[/snapback]

Ja, tenkte på her hvor jeg bor :!:

Hm,, kunne jo kjøpt via internett, men fikk tilgode lapp på et spill jeg kjøpte: Godfather: Don's edition. (Sugde max iogmed at jeg hadde det på PS2.) helt lik storyline :p

Jeg fikk tilgode lapp, men kan kun brukes der, og jeg får ikke byttet mot penger.

:!:

8435589[/snapback]

Det blir litt teit at du sier at Gudfaren: Dons Edition suger fordi du har det selv. Det burde være opplagt at "Dons Edition" er marginalt annerledes enn den originale Gudfaren, og er bare en "port" til PS3. For de som aldri har prøvd PS2 versjonen, kan Dons edition være helt nytt or morsomt.

8476146[/snapback]

Du fikk vel tilfeldigvis ikke med deg hva jeg skrev, gjorde du?

Godfather: Don's edition. (Sugde max iogmed at jeg hadde det på PS2.)

:roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...