Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Hei! Hvilket spill av følgende ville dere valgt?; Tony Hawks Project 8, Virtua Tennis 3, Virtua fight 5, Fight Night 3, eller ridge racer 7. Er kun dem har igjen i butikken Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Spiller det noen rolle? Det ingen her som kan lukte hva slags spill du liker best Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Spiller det noen rolle? Det ingen her som kan lukte hva slags spill du liker best 8422984[/snapback] oO Jeje, men skal se hva jeg velger xD Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Dog jeg må si at personlig hadde jeg nok valgt noe tony hawks greier. Med dette sagt, er jeg ikke i besittelse av en PS3. Lenke til kommentar
Peet-2142 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Som Stian89 sa, ingen som vet hvilken spill du liker. Men jeg sier definitivt Fight Night. Kanon spill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Som Stian89 sa, ingen som vet hvilken spill du liker. Men jeg sier definitivt Fight Night. Kanon spill. 8423394[/snapback] Hehe, ok Dem hadde visst bare Fight Night og Thp8 og Tiger Woods 2007. Fikk en tilgode lapp, og venter til dem får inn noen flere spill å velge imellom Veldig greie som lot meg få bytte inn igjen Spilte vel en halv time på Godfather: Don's edition, og alt var jo helt likt, utenom bedre grafikk, og sixaxis kontroll greia xD Måtte dra kontrollen langt til venstre for å dunke motstanderen i kista. Hele historien er akk. samme som på PS2 versjonen jeg hadde, noe som gjorde at det ikke ble så gøy. Men så er vel kanskje grunnen til at jeg var så heldig fordi jeg har kjøpt for rundt 4-50 tusen Norske kroner hos dem i spill, konsoller osv. Utrolig fint gjort var det ihvertfall Men hvordan er FNR 3 i spillbarhet da? Endret 19. april 2007 av Slettet-1ZSK0pUMX2 Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 (endret) hvis du sjekker innom senere, har de sikkert Resistance: Fall of Man og Motorstorm, dette er må-ha spillene til PS3. Skikkelig gøy å mæle mindre biler ned i gjørma når du kjører lastebil, tro meg! Endret 20. april 2007 av S-r-ex Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Av dei du nemner, har eg Virtua Tennis 3, Virtua Fighter 5, og Fight Night Round 3. Alle desse er gode spel. Virtua Tennis 3 er i all hovudsak Virtua Tennis 2 med mykje betre grafikk. Eit lettfatteleg tennisspel du kan plukke opp og spele med ein gong. Ei mengde minispel, og ein kurant karriere-modus. Virtua Fighter 5 er kanskje det beste spelet innan sin sjanger til noko plattform...men når det er sagt, er dette ein sjanger som har stått ganske stille ei god stund. Uansett, liker du denne typen spel, er VF5 truleg eit godt kjøp. Kampsystemet er det beste du får, karakterane er vellagde, og grafikken er flott. Fight Night R3 er eit knakande bra boksespel. Her kan du lage din eigen boksar, og ta han igjennom ei lysande karriere. Kampsystemet er svært robust, og grafikken er bra. Den einaste minusen er at det kan bli litt repetitivt i lengda, sidan karrieremodusen følger ein ganske rigid struktur (kamp, butikk, trening, kamp, butikk, trening, osb.). Men eit imponerande spel, og dersom du ikkje har spelt forgjengarane, truleg den mest nye spelopplevinga av desse tre. Ellers støttar eg S-r-ex angåande Motorstorm. Dette er kanskje det mest imponerande spelet på PS3 til no. Kay Lenke til kommentar
Amored Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Anbefaler Fight Night 3 Er veldig fornøyd med til Xbox 360. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 hvis du sjekker innom senere, har de sikkert Resistance: Fall of Man og Motorstorm, dette er må-ha spillene til PS3. Skikkelig gøy å mæle mindre biler ned i gjørma når du kjører lastebil, tro meg! 8427871[/snapback] Enig! Ikke tenk på å kjøpe ridge racer en gang! Lenke til kommentar
Schwiin Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Virtua Tennis 3 ser jo sinnsykt bra ut, og har fått mange gode anmeldelser! Jeg har testet Virtua Fighter 5 selv (på Elektrofil) og det var utrolig kult. Litt vanskelig å komme i gang, men veldig spillbart når man først fikk dreisen på det. Jeg har spilt en del Fight Night på 360, men har ikke helt tro på det til PS3. De analoge stikkene til PS3 er veldig knotete i forhold til 360'n sine, og analogstikkene er viktige i Fight Night! Hadde nok heller skaffet med Fight Night til 360 hvis jeg skulle kjøpe det. Hvis jeg skal kjøpe meg en PS3, så blir det nok VT3 og VF5 som kommer til å spilles mest... Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Av de nevnte vill jeg kjøpt Fight Night. Det er rett og slett utrolig underholdende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 hvis du sjekker innom senere, har de sikkert Resistance: Fall of Man og Motorstorm, dette er må-ha spillene til PS3. Skikkelig gøy å mæle mindre biler ned i gjørma når du kjører lastebil, tro meg! 8427871[/snapback] Har begge spillene. Likte ikke så godt Resistance.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Av dei du nemner, har eg Virtua Tennis 3, Virtua Fighter 5, og Fight Night Round 3. Alle desse er gode spel. Virtua Tennis 3 er i all hovudsak Virtua Tennis 2 med mykje betre grafikk. Eit lettfatteleg tennisspel du kan plukke opp og spele med ein gong. Ei mengde minispel, og ein kurant karriere-modus. Virtua Fighter 5 er kanskje det beste spelet innan sin sjanger til noko plattform...men når det er sagt, er dette ein sjanger som har stått ganske stille ei god stund. Uansett, liker du denne typen spel, er VF5 truleg eit godt kjøp. Kampsystemet er det beste du får, karakterane er vellagde, og grafikken er flott. Fight Night R3 er eit knakande bra boksespel. Her kan du lage din eigen boksar, og ta han igjennom ei lysande karriere. Kampsystemet er svært robust, og grafikken er bra. Den einaste minusen er at det kan bli litt repetitivt i lengda, sidan karrieremodusen følger ein ganske rigid struktur (kamp, butikk, trening, kamp, butikk, trening, osb.). Men eit imponerande spel, og dersom du ikkje har spelt forgjengarane, truleg den mest nye spelopplevinga av desse tre. Ellers støttar eg S-r-ex angåande Motorstorm. Dette er kanskje det mest imponerande spelet på PS3 til no. Kay 8428211[/snapback] Hehe, ok Ja Motorstorm er ganske kjekt egentlig. Litt vanskelig å vinne nye biler, men det kommer seg vel med litt trening Anbefaler Fight Night 3 Er veldig fornøyd med til Xbox 360. 8428350[/snapback] Ja, leste ovenfor på det Kay sa, og det virker jo veldig intressant, iogmed at man kan kjøpe ting, fikse trynet osv. Ikke tenk på å kjøpe ridge racer en gang! 8429269[/snapback] Prøvde demoen, og ble ganske skuffet ja den syke driftinga som kaster bilen så man må svinge 7-8 ganger per vei strekning før man treffer sving, er ganske frika.. Mista jo kontrollen helt :| Så ble litt skuffa over RR7. Men så har jeg ikke vært den største fansen av rr spillene. Søsteren min liker det derimot Virtua Tennis 3 ser jo sinnsykt bra ut, og har fått mange gode anmeldelser! Jeg har testet Virtua Fighter 5 selv (på Elektrofil) og det var utrolig kult. Litt vanskelig å komme i gang, men veldig spillbart når man først fikk dreisen på det. Jeg har spilt en del Fight Night på 360, men har ikke helt tro på det til PS3. De analoge stikkene til PS3 er veldig knotete i forhold til 360'n sine, og analogstikkene er viktige i Fight Night! Hadde nok heller skaffet med Fight Night til 360 hvis jeg skulle kjøpe det. Hvis jeg skal kjøpe meg en PS3, så blir det nok VT3 og VF5 som kommer til å spilles mest... 8429532[/snapback] Hmm, ok. Men hvordan var VF5 ? Var det ikke veldig likt Tekken spillene? Er så lei av å bare slå folk og slikt Liker best spill som Gta, saints row osv Det er spill jeg liker. der man kan kjøre bil, fly, cruise, gå på fri gate osv. Føler at tekken blir så ensformig.. Av de nevnte vill jeg kjøpt Fight Night. Det er rett og slett utrolig underholdende. 8430577[/snapback] Det er det ja? Vurderer å enten kjøpe FN3, eller vente til Saints Row kommer på PS3. Har det på XboX360, og det var gøy det Kan man kjøpe klær og slikt i VF5 ? Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Når du sier butikken, mener du der du bor? Går vel fint an å kjøpe spill fra nettbutikker...dersom de har andre spill inne da :-) Ikke skyt meg, jeg har ikke sjekka! :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Når du sier butikken, mener du der du bor? Går vel fint an å kjøpe spill fra nettbutikker...dersom de har andre spill inne da :-) Ikke skyt meg, jeg har ikke sjekka! :!: 8435561[/snapback] Ja, tenkte på her hvor jeg bor :!: Hm,, kunne jo kjøpt via internett, men fikk tilgode lapp på et spill jeg kjøpte: Godfather: Don's edition. (Sugde max iogmed at jeg hadde det på PS2.) helt lik storyline Jeg fikk tilgode lapp, men kan kun brukes der, og jeg får ikke byttet mot penger. :!: Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 AAh, ok, da så.. hadde ikke fått med meg det, sorry! =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 AAh, ok, da så.. hadde ikke fått med meg det, sorry! =) 8435614[/snapback] Hehe, går bra Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Resistance: Fall of man Motorstorm. Geniale spill som har god grafikk og flytende gameplay og holdbarhet så det holder til noen mnd. Endret 22. april 2007 av Alastor Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Men ontopic: Har resistance, og motorstorm Motorstorm er sykt artig, og Resistance er litt vanskelig der jeg har komt. Just cause har jeg på PC, og det er veldig likt gta Litt bedre grafikk, hehe Edit: Skulle stå "Men ontopic:" ikke offtopic Endret 22. april 2007 av Alastor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå