AnewZ Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Hei! Har netopp fått meg Nikon d70s Har knipsa rundt i hele dag nå men har merka av og til når jeg tar bilder så blinker det svart på noen punkter i bildene jeg tar ( varierer vor fra bilde til bilde ) .. noen som har peiling om ke dette kan ver? Lenke til kommentar
Arvid Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Ja, du har satt på highligts på visningen. Den viser utbrente/overbelyste områder. Når du ser på bildene kan du endre visningsmodus ved å trykke høyre eller venstre. Arvid Endret 19. april 2007 av Arvid Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 Takk for svar Arvid. Ser det nå at dei bildene som det blinker svart på er overbelyste dei plassene. Lenke til kommentar
pederk Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Behold det alternativet påskrudd. Det hjelper deg mye når skjermen kan lyve om hvor godt eksponert et bilde er (som i sterkt og direkte sollys). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå