Zlatzman Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Jeg husker kjemi-professoren min (prof. Martin Ystenes) snakket om et alkohol (bortsett fra Etanol) det skulle være mulig å drikke, men jeg husker ikke hvilket det var. Kan jo være han spøkte også selvsagt. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Du kan fint drikke litt isopropanol uten å dø. Faktisk ca. halvparten så mye som etanol (veldig cirka, og anbefales ikke!) Lenke til kommentar
ExuZ Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 var et rykte på ungdoms skolen at en kunne drikke det, og være på fylla i en uke. Spurte naturfags læreren min om det, og hun mente at det gikk ann å være full i 2-3-4 dager, men hangoveren måtte tilbringes på sykehus. sist jeg hørte om noen som drakk isopropanol, så var det noen polakker i bodø som ble innlagt på sykehus. De hadde drukket spylerveske, så om det var isopropanolen eller brekknings middelet i den som gjorde de syke, vet jeg ikke sikkert. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 hadde ein kompis av meg som tok med seg 5.L med spylervæske på nyttårsaften, kl.24.00 åpna han kanna og drakk vel 3-4 dl , 1 time etterpå spydda han fortsatt... sjuk som ei hore... menne, han hadde drukket ei halvflaske med vikingfjord på kvelden... , menne , vil ikke anbefale å drikke det, tror du går på ein heftig smell hvis du overlever.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå