Løve Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Hei Er det noen som har forslag til noen gode ratt til pc hvor det følger med pedaler og girspak? Vil gjerne også ha Force Feedback. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Det er i grunn bare to reelle valg da, slik jeg ser det. Logitech Momo Racing Logitech Driving Force Pro Du finner omtale av begge her på Gamer.no. Fordelen til sistnevnte er at det også fungerer på PS2 (og PS3 såvidt jeg vet), samt at det har større rattutslag, men personlig synes jeg det første er hakket mer behagelig. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 Hvordan er det med disse rattene i forhold til billigere varianter egentlig? Er det verdt å investere 1000kr i et ratt, dvs. at de blir så mye bedre bare man legger noen hundre kroner mer i de enn noen billigere? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Logitech står jo ofte for kvalitet. Så du får det du betaler for. Har selv et Logitech Momo ratt liggende på posten. Hører positive ting om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå