Gå til innhold

Eksternt HDD kabinett?


GTS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøp en Pyro 1394

 

http://www.adstech.com/products/PYRO1394Dr...asp?pid=API-800

 

Genial sak, kan putte inn cdbrenner/hd/dvd eller hva du vil, det blir som en vanlig hd/cdbrenner.¨

 

Farta er det heller ingen ting og si på, jeg har en plextor 24x10x40 brenner der, det er som en vanlig cdbrenner. om du skal sette inn en hd eks. kan du bare putte den inn uten og skru og på av pcen.

 

De har denne på de fleste www.butikker

Lenke til kommentar
Quote:


christt skrev (2002-12-21 01:20):

Rent teoretisk har jo Firewire en overføringshastighet på 50Mb. Så tror ikke du kommer til å merke mye forskjell på den og en intern disk.



Nei rent teoretisk har firewire ca400 og usb2 480. Men det er ikke kontrolleren som er bremsen her, Det er harddisken som er bremsen. :wink: Og per dags dato er firewire raskest ikke usb2 selv om den er raskest teoretisk. Men det er drivern som er problemet til usb2 akkuratt nå.
Lenke til kommentar

christt skrev (2002-12-21 14:36):

Kanskje du skal lese hva jeg skriver før du svarer.

Jeg sa 50Megabyte ikke Megabit!

400 / 8 = 50.

 

joda eg leste eg. Ville bare fortelle deg det korrekte som alle forstår. Og alle forstår 400 firewire og 480 usb2.0. Ikke alle de avanserte forklaringene som er innen data forstår jo ikke min mor foreksempel :grin: :grin: Du skrev Mb ikke MB, Er ikke alle som skjønner det. Og du gjør det selv vanskeligt å skjønne når du skriver slik. :wink:

 

edit: Fikset skrivefeil + la litt til :razz:

 

[ endret av Kjetil Lura den 2002-12-21 16:13 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...