Molbo Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Jeg fikk 8400 i 3dmark2001se med directx 8.1, men når jeg installerte 9.0 da fikk jeg bare 7300!!!!! Det er noe drit Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 stakkars deg. trenger du hjelp til å tørke vekk tårene? :smile: Lenke til kommentar
Molbo Skrevet 20. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2002 Bare kom til Landås du som bor i Bergen. Lenke til kommentar
Kalle Klon Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Hvor kan man laste ned directx 9.0, er det kommet ut?? Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 HAHAHA Vet at Dere ikke liker caps-lock (eller shift som jeg brukte) men dette var mildt sagt komisk Synes jeg ser forventningene i ansiktet ditt da du skulle starte 3D-Mark2001se og se hvor "mye bedre" DX 9.0 var. Beklager den noe negative undertonen, men det var positivt og ironisk ment :wink: :smile: Sveinl. Lenke til kommentar
Molbo Skrevet 20. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2002 Ja det var litt drit nårr det ikke var like bra. MEN JEG FANT ET AVINSTALLERINGS PROGRAM!!! SÅ NÅ ER JEG FORNØYD. HAHAHAHAHAHAHAHAAAAa. Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Hehehe Fint at det ordnet seg da. Jeg skal ikke legge inn noen ny directx i hvertfall. Sveinl. Lenke til kommentar
Molbo Skrevet 20. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2002 du er ingen Molbo Svein, det er nok litt lettere for deg. HEHEHEHEHE Lenke til kommentar
Zitoz Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Jeg vil bare spøre deg av ren nyskjerrighet.. Prøvde du også å spille noen spill, drive noen lyd aplikasjoner, osv, osv med den nye directxen? Jeg går ut i fra at du bare tok en 3dmark test, og konkluderte ut i fra ressultatet at dx9 suger.. Har du foresten Radeon9000? Forselv om scoren i 3dmark kanskje ikke er så god, så må du ikke dømme api'n ut i fra BARE dette.. SKJØNNER? og, så rart at nicket ditt var Molbo.. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 3dmark er ikke livet din fjott, jeg har merket _betydelig_ forbedringer i nyere spill og grafikken har jeg også merket er litt "glattere". Nå går det bedre når jeg har mer eyecandy på i tillegg. Hvor mye jeg får i benchmark driter jeg i, og "alle" har fått dårligere score etter dx9.0 og det er p.g.a driverne som vi bruker, det må komme en som er litt mer oppdatert. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Jeg fikk faktisk ca. 100 poeng mer med DX9.0 og Catalyst 3.0 driverne :smile: Spill går akkurat like bra som før. Merker ikke noe særlig forskjell Lenke til kommentar
manpower Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 jeg instalerte dx9 og da vil ikke 3mark starte engang?? noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
Molbo Skrevet 20. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2002 Jeg vet jeg er en fjott. Jeg fant ut hvorfor jeg fikk mindre poeng i 3dmark. det var siden bios hadde stilt seg helt på tryne cpu´en min var ikke overklokket og alt mulig piss. Jeg fikk faktsik bedre ytelse med dx9.0 8500 fikk jeg. Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Trippel,siden han verken har hardware eller software som støtter Dx9. Til alle som synes Dx9 suger,prøv den første 3Dmarken se hvor den suger på alle nyere kort som er kommet ut etter den. Lenke til kommentar
Molbo Skrevet 20. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2002 Jeg er ikke dum. Jeg prøvde dx9.0 siden jeg hadde lyst å se om jeg fikk noe mer ytelse i spill osv. og det fikk jeg selvom jeg har bare g4, så det er ikke dumt og installere dx9.0 selvom du har geforce 1. PS. så driter jeg oppi at jeg kanskje må installere win xp på nytt. Lenke til kommentar
Zitoz Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 du var kanskje litt rask til å trekke en konkluksjon over produktet? var du ikke? til en annen gang, så vet du at du prøver litt mer før du roper ulv.. Lenke til kommentar
Molbo Skrevet 20. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2002 det var jeg. Jeg skal ikke rope ulv ulv neste gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå