Gå til innhold

Oppsumering av mine webdesign!

Anbefalte innlegg

Heisann, nå har jeg holdt på med og prøve og lage meg en side nå i rundt 1 år og noen måneder, tingen er den at jeg alldrig klarer og bestemme meg for det endelige reultate! Trenger noen ideer og tilbakemeldinger på de utkastene jeg har nå :)

Utkast1: http://bildr.no/image/57443.jpeg

Utkast2: http://bildr.no/image/57446.jpeg

Utkast3: http://bildr.no/image/57447.jpeg

Utkast4: http://bildr.no/image/57448.jpeg

Er ikke ferdig med noen av disse men det er forde jeg ikke blir fornøyd og mangler ideer til og fullføre dem :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fiks linkene dine.

Jeg tror jeg likte headeren på utkast1 best. De andre headerene var ikke mye å skryte av. Headeren(e) var også i overkant store. Hva med å gjøre de litt mindre?

Jeg tror jeg likte utkast1 best, men litt større avstand mellom linkene i menyen hadde sett bedre ut.

Edit: Du har LINKET til thumbnailene. Bytt ut "thumb" med "view" i linken, samt fjern ".jpeg" så vil det fungere.

Endret av Runar
Lenke til kommentar
Fiks linkene dine.

Jeg tror jeg likte headeren på utkast1 best. De andre headerene var ikke mye å skryte av. Headeren(e) var også i overkant store. Hva med å gjøre de litt mindre?

Jeg tror jeg likte utkast1 best, men litt større avstand mellom linkene i menyen hadde sett bedre ut.

Edit: Du har LINKET til thumbnailene. Bytt ut "thumb" med "view" i linken, samt fjern ".jpeg" så vil det fungere.

8422065[/snapback]

Takker for det Runar :) Som du ser så er jo det sån jeg startet og så begynnte jeg og forbedre det med kommentarer fra folk som dere :) Jeg har hvert på mange sider som cssremix osv og fått litt innspirasjon som dere ser på de andre utkastene men bra dere liker utkast 1 best da :D Den headeren må jo bli bedre og menyen må også bli bedre. Fargene trenger jeg også litt hjelp med vist det var mulig? Kommer vel kansje noe i bakgrunnen og en fin ramme effekt rundt sån at jeg for en skikkelig fin helhet, det er ihvertfall det jeg prøver på da :)

EDIT: Nei, jeg har linket til bildes opprinnelige størrelse, er ikke noe tumb der og det står jo view i linken, bytter jeg ut jpg kommer jeg ikke til bildet

Endret av Sindre-91
Lenke til kommentar
Utkast 1 er en direkte kopi/ripping av denne siden:

http://www.henrist.net/side.php/forsiden

og de andre utkastene er like - bare med forskjellige farger. For all del, pen side - men det er vel ikke akkurat ditt verk? :)

8422293[/snapback]

Har fått lov og ta innspirasjon fra Henrik så det er derfor jeg prøver og vidreutvikle det som du ser :) Eneste fargene som er like og de vil bli byttet ut så fort jeg får farge innspirasjon :)

Endret av Sindre-91
Lenke til kommentar
Ok, så lenge du har lov av vedkommende ;)

8422334[/snapback]

Jepp :) Ble kjennt med ham igjennom Nordicmafia faktisk :p Men farger og meny og bakgrunn vil bli endret, også skal jeg forbedre headeren og få en fin helhet før jeg publiserer det uansett så sån sett så er det ikke noen problem :)

EDIT: Noen ideer til meny,header og toppen da ? :)

Endret av Sindre-91
Lenke til kommentar
Syntes bare det er teit å gi tilbakemelding på det der. Du har tråder på hver og en, nå skal du ha på alle, i en tråd!

Start fra skratch. Slutt å kopier, så kan ihvertfall jeg gidde å gi tilbakemelding.

webdesign from scratch .com

8422694[/snapback]

Jeg kopierer ikke :S Jeg for innspirasjon og jobber ut ifra hva jeg tenker som kunne ha blitt bedre! Har bare 2 poster her tenker jeg, denne je kommer til og bruke når jeg oppdaterer :)

Lenke til kommentar
Syntes bare det er teit å gi tilbakemelding på det der. Du har tråder på hver og en, nå skal du ha på alle, i en tråd!

Start fra skratch. Slutt å kopier, så kan ihvertfall jeg gidde å gi tilbakemelding.

8422694[/snapback]

Enig.

Du sier at du ikke kopierer, men får inspirasjon. Da mener jeg at litt for mye er likt når du påstår at du bare får inspirasjon. :ermm:

Lenke til kommentar

8422694[/snapback]

Enig.

Du sier at du ikke kopierer, men får inspirasjon. Da mener jeg at litt for mye er likt når du påstår at du bare får inspirasjon. :ermm:

8423269[/snapback]

Hør her: Fargene,header,boksene, og bunnen kommer til og bli annerledes, nye farger kommer også og det er fargene som gjør at det kan sammenlignes med Henrik sitt!

Lenke til kommentar

8422694[/snapback]

Enig.

8423269[/snapback]

Hør her: Fargene,header,boksene, og bunnen kommer til og bli annerledes, nye farger kommer også og det er fargene som gjør at det kan sammenlignes med Henrik sitt!

8424050[/snapback]

Hvorfor ikke spørre om kritikk da, og ikke nå som de er helt like Henrik sitt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...