ainstainy Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Hei. Er veldig svimmel slik at eg må konsentrere meg for å gå.. Vett noen om noe som kan hjelpe?? Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Hei.Er veldig svimmel slik at eg må konsentrere meg for å gå.. Vett noen om noe som kan hjelpe?? 8421965[/snapback] Den beste medisinen er å kurer det som forårsaker svimmelheten din. Kanskje du kan forteller mer symptomer, og når følsen kommer? Har du lavblodtrykk, høyblodsukker, lavblodsukker, sukkersyk, blodsyk, infeksjon i ørene, langsynt, kortsynt, ta du medisiner osv.... Når startet dette? Er det i familien? Endret 19. april 2007 av Vaio Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Kan hende du mangler noen stoffer, som f.eks jern. Jeg slet med det samme. Må knaske jerntabletter. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Er sikkert mye som kan forårsake det. Kom deg til lege. Er det noe som har drevet på en stund? Vet man kan bli svimmel av for lite vann/mat. Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 jeg fekk det i går.. du vett kanskje at når du reiser deg fra en sakkosekk f.eks. fort så blir du ganske svimmel.. Det er akkurat sån svimmelhet er har hele tiden. har allergi mot grass og pollen mn har ikke begynte med medisinene enda.. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Jeg har dette problemet. Når jeg har slappet av litt å skal reise meg blir jeg utrolig svimmel, det blir tåke i øynene å jeg må legge meg ned for å se nesten. Muligens kanskje det er fordi jeg mangler jern, men spiser regelmessig og bra, tror jeg. Så jeg henger meg med spm. Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 mn jeg har det helle tiden.. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Er nok noe du mangler... Kroppen sier bare ifra, at det er noe. Kom deg til lege, eller få en fysioterapaut til å ta en sjekk på hvilke stoffer du mangler. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Kan minne litt om krystallsyke, men det må nok sjekkes opp. Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 Har bare hatt det denne dagen.. Trur eg venter til i morgen vertfaall.. Lenke til kommentar
klorofylla Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 kan være lavt blodtrykk, endel ungdommer som har det. Var selv veldig plaget når jeg var yngre, men det har gitt seg nå. Ja kan være jernmangel også. Kanskje du skulle tatt deg en tur til legen ja. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Kansje det er en virus på balansenerven Lenke til kommentar
Simsern Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Har selv vært svimmel mye i det siste. Daglig, i små perioder, 1-2 ganger hver dag, ca 30 sekuner, kan komme når jeg reiser meg fort, men kommer også helt tilfeldig. Har og i det siste hatt unormal trang til å urinere. Ofte opp mot 8-10 ganger daglig, og ofte på nettene. Noen som vet hva det kan være? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Legg hodet ned på bakken og bena opp Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Har selv vært svimmel mye i det siste. Daglig, i små perioder, 1-2 ganger hver dag, ca 30 sekuner, kan komme når jeg reiser meg fort, men kommer også helt tilfeldig. Har og i det siste hatt unormal trang til å urinere. Ofte opp mot 8-10 ganger daglig, og ofte på nettene. Noen som vet hva det kan være? Folk, bare så dere vet det. Det er ingen leger på dette forumet. Har dere et alvorlig problem, så gå til legen. Dersom du våkner for at du må på do og tisse har du kanskje en hormonubalanse, og det er umulig å si hva dette kan skyldes. Er du jente, kan det tyde på graviditet. Lenke til kommentar
Simsern Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Har selv vært svimmel mye i det siste. Daglig, i små perioder, 1-2 ganger hver dag, ca 30 sekuner, kan komme når jeg reiser meg fort, men kommer også helt tilfeldig. Har og i det siste hatt unormal trang til å urinere. Ofte opp mot 8-10 ganger daglig, og ofte på nettene. Noen som vet hva det kan være? Folk, bare så dere vet det. Det er ingen leger på dette forumet. Har dere et alvorlig problem, så gå til legen. Dersom du våkner for at du må på do og tisse har du kanskje en hormonubalanse, og det er umulig å si hva dette kan skyldes. Er du jente, kan det tyde på graviditet. Hehe, er ikke jente, så er nok ikke gravid;) Tenker å ta en tur til legen en dag, bare greit å forhøre seg om noen her har opplevd lignende. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Hender med meg også. Har sterk allergi mot så å si alt rundt planter. Lenke til kommentar
Gjest Guest_anonym_* Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Jeg er veldig svimmel også . Har vært og badet nå i 5 dager på rad siden det er stekende varmt . Har drukket mye vann , men spist litt mindre enn vanlig . Men leste på Wikipedia at det går vanligvis over etter 1-3 uker :-) Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Slit óg med dette for tia. Har nettopp vært hos lege å tatt nokre prøver. Fekk telefon om at dei trengte nokon fleire, så eg kan helde dykk oppdaterte om eg får eit svar på problemet. Eg har forøvrig hatt lagt om kosthaldet særdeles dramatisk, og tatt av 5-10 kilo på kort tid. Stor fare for at eg berre ikkje har komt meg heilt tilbake igjen, men grett å vere sikker. Mistenker forøvrig stoffskifte eller som nemt jernmangel. Drikk mykje vatn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå