Panodil Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Fikk nettopp et mystisk problem med mitt Logitech Internet Navigator SE tastatur. Får ikke fra krøllalfa og de klammetegnene på vanlig måte mer(Alt Gr+2 og Alt Gr+8/9). Under regionale innstillinger er språk og sånt valgt til norsk. Jeg fant tilfeldigvis ut at hvis jeg først klikker Shift+Alt Gr en gang får jeg fram @ og [] på vanlig måte men da funker alle de andre tastene som snarvei i Windows kan det virke som. For å kunne bruke tastene igjen på vanlig måte kan jeg ikke klikke Shift+Alt Gr en gang til. Neida, jeg må klikke på F-tastlås som er en tast dette tastaturet har. Først da kan jeg skrive normalt igjen men da funker ikke krøllalfa og klammetegnene mer. Prøvde å koble tastaturet til en bærbar datamaskin og der funket alt som før. Har også prøvd systemgjenoppretting til et punkt i går men det hjalp ikke. Edit: Prøvde å avinstallere driveren til tastaturet men fikk opp denne meldingen: Denne programvaren er ikke kompatibel med dette operativsystemet. Fikk samme melding da jeg prøvde å installere driveren på nytt. Edit 2: Etter nok en systemgjennoppretting funker alt igjen. Endret 19. april 2007 av Panodil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå