Gå til innhold

Får ikke fram krøllalfa. *Løst*

Anbefalte innlegg

Fikk nettopp et mystisk problem med mitt Logitech Internet Navigator SE tastatur. Får ikke fra krøllalfa og de klammetegnene på vanlig måte mer(Alt Gr+2 og Alt Gr+8/9). Under regionale innstillinger er språk og sånt valgt til norsk.

Jeg fant tilfeldigvis ut at hvis jeg først klikker Shift+Alt Gr en gang får jeg fram @ og [] på vanlig måte men da funker alle de andre tastene som snarvei i Windows kan det virke som. For å kunne bruke tastene igjen på vanlig måte kan jeg ikke klikke Shift+Alt Gr en gang til. Neida, jeg må klikke på F-tastlås som er en tast dette tastaturet har. Først da kan jeg skrive normalt igjen men da funker ikke krøllalfa og klammetegnene mer.

Prøvde å koble tastaturet til en bærbar datamaskin og der funket alt som før. Har også prøvd systemgjenoppretting til et punkt i går men det hjalp ikke.

Edit: Prøvde å avinstallere driveren til tastaturet men fikk opp denne meldingen: Denne programvaren er ikke kompatibel med dette operativsystemet. Fikk samme melding da jeg prøvde å installere driveren på nytt.

Edit 2: Etter nok en systemgjennoppretting funker alt igjen.

Endret av Panodil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...