Gå til innhold

TVersity 0.9.10 er ute


kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette funket dårlig. Den walktroughen dems var ikke akkurat utrolig bra den heller.

Om jeg har forstått programmet rett så er datamaskinen en del av et nettverk som du kan streame fritt fra (du må adde til library først)

 

Men jeg får ikke tilgang fra PS3'en en.

Så spørsmålet mitt er vel hvordan får man tilgang fra PS3 til datamaskinens IP..?

Lenke til kommentar
Jeg får ikke engang starta serveren, får bare "kan ikke starte server. Ingen feil rapporter, skrig HELPMSG 3435 for mer hjelp". Gjør det, får opp, ingen feil rapportert. Fin Windows logikk i arbeid :p

8423384[/snapback]

 

Det hjelper hvis du restarter maskinen! Funka for meg..

 

Jeg tror jeg tok refresh på hele library'en, så det kommer til å ta en stund.

Regner med å få programmet til å funke, virker særs lovende!

 

Takk trådstarter!

Lenke til kommentar
Streaming is done by converting the media on the fly to MP3 for Audio, Flash Video for video and JPEG for images.

 

The devices that are currently supported are:

 

    * The Sony Playstation 3.

    * The Nintendo Wii (still experimental).

    * Remote computers of any operating system that has Adobe Flash 7 or higher.

What the hell?

 

Skal denne saken konvertere tv seriane mine frå HD x.264 til HD flash?

No har eg høyrt alt.

 

 

Uansett, skal prøvast idag!

Lenke til kommentar

Dette programmet fungerer mer eller mindre på samme måte som WiiCR gjør, dvs den streamer MP3 og film filer til flash filer, og ikke så god kvalitet heller. Det dumme dog med dette programmet er at det er forferdelig ustabilt og istede for å rendre en internett side med de valgene du trenger rendrer den hele programmet som en webside.

 

Jeg anbefaler WiiCR fremfor dette programmet. Greit det er mer innstallering og mokling med WiiCR, men det fungerer mye bedre enn dette programmet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...