CFD Skrevet 22. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2002 Vell dette forumet likte ikke jeg. Vi skulle hatt frames... Men Lillejuleaften er forbredelser til Juleaften. Ikke noe mer. Det er ikke jul! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Vell dette forumet likte ikke jeg. Vi skulle hatt frames...Men Lillejuleaften er forbredelser til Juleaften. Ikke noe mer. Det er ikke jul! Ja eg og vil ha frames. Nei 23 desember er en dag før julaften Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Hva med torsdag da? Man pleier jo å si: Ahh, torsdag. Da ere snart helg. Samme er det med LILLE julaften. Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Nå er det Jul og lukten av god mat brer seg i huset *sikle* Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Dere er noen idioter alle sammen. Det er jul når JEG sier det er jul! Og nå er det jul! GOD JUL! Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Nå er det romjul! 8) Lenke til kommentar
fondus Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Nå er det ARBEIDSJUL Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Arbeidsjul, vet det. Holder på å jobbe nå. Ikke så altfor morsomt da . Men du. Rukkedalen (eller var det Runkedalen ). Hvor er det? Lenke til kommentar
Blod Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Nå er det ARBEIDSJUL jepp, det merker jeg sener idag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå