Gå til innhold

Billige Kabinetter til casemods

Anbefalte innlegg

Hei, Jeg leter etter noen billige kabinetter som gjerne ikke ser bra ut på NOEN måter :) .

Men jeg har ET krav og det er at kabinettet skal ikke ha noe plast i seg. som feks: plastfront blir bare trøbbel (vil jeg tro) ellers så kan dere gjerne gi noen tips om casemodding dette blir mitt første :blush:

Takk på Forhånd MVH Salemonsen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En løsning er å bare lage en helt ny front av plexi, alu e.l. men et ll kabinett er et fint utgangspunkt da.

knekker utrolig fort...hmm!

va driver du da på med?

skal du modde fronten da eller noe?

8425240[/snapback]

Selvfølgelig vil han ikke ha plastfront på kabinettet han skal jobbe med. Plast er et helvete å arbeide med, alt for porøst!

Lenke til kommentar
En løsning er å bare lage en helt ny front av plexi, alu e.l. men et ll kabinett er et fint utgangspunkt da.

knekker utrolig fort...hmm!

va driver du da på med?

skal du modde fronten da eller noe?

8425240[/snapback]

Selvfølgelig vil han ikke ha plastfront på kabinettet han skal jobbe med. Plast er et helvete å arbeide med, alt for porøst!

8443442[/snapback]

Endelig noen som forstår meg :D men jeg er nesten 100% sikker på at jeg får kabbis fra skolen! Vi har snær PTF (Projekt til fordypning) så jeg får et ur-gammelt kabinett fra sikkert 1998 eller noe slikt! Ser ut til at jeg kommer til å ha det artig i sommer med både sommerjobb, kabinett og overklokking :D :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...