Salemonsen_ Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Hei, Jeg leter etter noen billige kabinetter som gjerne ikke ser bra ut på NOEN måter . Men jeg har ET krav og det er at kabinettet skal ikke ha noe plast i seg. som feks: plastfront blir bare trøbbel (vil jeg tro) ellers så kan dere gjerne gi noen tips om casemodding dette blir mitt første Takk på Forhånd MVH Salemonsen Lenke til kommentar
Faris Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Hva med dette? Stilrent og et fint grunnlag vil jeg tro Lenke til kommentar
Salemonsen_ Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 Hva med dette? Stilrent og et fint grunnlag vil jeg tro 8421883[/snapback] Men er ikke det der plastikk-front? Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Det er faktisk et ganske konge kabinett! er billig også! vil ikke ha så mye å si om det er i plast foran? Lenke til kommentar
Salemonsen_ Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 Det er faktisk et ganske konge kabinett!er billig også! vil ikke ha så mye å si om det er i plast foran? 8422670[/snapback] Knekker bare utrolig fort... iallefall utav de kabinettene jeg har hadd før. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) knekker utrolig fort...hmm! va driver du da på med? skal du modde fronten da eller noe? Endret 19. april 2007 av Nilsi_tl Lenke til kommentar
kvase Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 har set et slik på bruktmarkede her Lian Li PC7BSCAND tror det hvar 5-600 for det Lenke til kommentar
Salemonsen_ Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 Kan henne jeg får et kabinett fra skolen drit stygge kan bli artig! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 En løsning er å bare lage en helt ny front av plexi, alu e.l. men et ll kabinett er et fint utgangspunkt da. knekker utrolig fort...hmm!va driver du da på med? skal du modde fronten da eller noe? 8425240[/snapback] Selvfølgelig vil han ikke ha plastfront på kabinettet han skal jobbe med. Plast er et helvete å arbeide med, alt for porøst! Lenke til kommentar
Salemonsen_ Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 En løsning er å bare lage en helt ny front av plexi, alu e.l. men et ll kabinett er et fint utgangspunkt da. knekker utrolig fort...hmm!va driver du da på med? skal du modde fronten da eller noe? 8425240[/snapback] Selvfølgelig vil han ikke ha plastfront på kabinettet han skal jobbe med. Plast er et helvete å arbeide med, alt for porøst! 8443442[/snapback] Endelig noen som forstår meg men jeg er nesten 100% sikker på at jeg får kabbis fra skolen! Vi har snær PTF (Projekt til fordypning) så jeg får et ur-gammelt kabinett fra sikkert 1998 eller noe slikt! Ser ut til at jeg kommer til å ha det artig i sommer med både sommerjobb, kabinett og overklokking :D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå