morgenutgaven Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Adobe har gjort tilgjengelig beta-versjoner av programmer fra den kommende produksjonspakken. Les mer Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Tror jeg skal prøve den nye After Effects. AE 7 har jeg bare gode erfaringer med når det gjelder arbeidsflyt. Blir spennende å se hvordan AE CS3 blir. Lenke til kommentar
orange Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Who is eligible for the After Effects CS3 preview? "...You will need to provide your After Effects 7.0, Production Studio or Bundle serial number in order to get an After Effects CS3 preview serial number, enabling you to activate the After Effects preview and use it beyond the two-day grace period. Endret 19. april 2007 av orange Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Who is eligible for the After Effects CS3 preview? "...You will need to provide your After Effects 7.0, Production Studio or Bundle serial number in order to get an After Effects CS3 preview serial number, enabling you to activate the After Effects preview and use it beyond the two-day grace period. 8424718[/snapback] NP Men har litt problem med å få det lastet ned. Tipper overload på linjene, så jeg venter litt. Endret 19. april 2007 av The_Fire Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå