Chalciporuspiperatus Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Hei. Leter etter et bilspill som jeg kan spille på xbox Det jeg ikke liker er bilspill som går ene og alene ut på racing, rally, etc. Men det er et spill jeg har fått veldig sansen for, og det er Trackmania nations. F1 kombinert med loop og hopp. Lurte på om noen vet om noen lignende bilspill til xbox360? Takk på forhånd. Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Hei. Leter etter et bilspill som jeg kan spille på xbox Det jeg ikke liker er bilspill som går ene og alene ut på racing, rally, etc. Men det er et spill jeg har fått veldig sansen for, og det er Trackmania nations. F1 kombinert med loop og hopp. Lurte på om noen vet om noen lignende bilspill til xbox360? Takk på forhånd. 8421679[/snapback] Da tror jeg Flatout: Ultimate Carnage muligens vil være noe for deg. Det kommer ut 29.Juni. Link Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 Hehe.. det så fett ut! Får se om jeg får sett en ingame video en plass.. er det loops osv der eller? Hva går det ut på? Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Hehe.. det så fett ut! Får se om jeg får sett en ingame video en plass.. er det loops osv der eller? Hva går det ut på? 8421884[/snapback] Litt forskjellig egentlig. Mener å huske det var noen loops og hopp osv i de forrige spillene i serien. Fant ingen ingame videoer på gametrailers, men hvis du finner så post dem gjerne. *EDIT* Her er litt info fra FlatOut 2 til PC iallefall. Link Endret 19. april 2007 av NightReaper Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 Hehe.. det så fett ut! Får se om jeg får sett en ingame video en plass.. er det loops osv der eller? Hva går det ut på? 8421884[/snapback] Litt forskjellig egentlig. Mener å huske det var noen loops og hopp osv i de forrige spillene i serien. Fant ingen ingame videoer på gametrailers, men hvis du finner så post dem gjerne. 8421914[/snapback] Will do! ..fet avatar btw Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Jeg har vel sett video av et billspill utviklet ved hjelp av XNA som ligner litt på Trackmania. Er litt usikker på statusen rundt dette spillet, om det kun er en techdemo for XNA (spillet er utviklet på bare noen få uker av en person) , eller om vi kommer til å få se et sluttprodukt på Live Arcade. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Hva med Burnout Revenge eller Full Auto. Personlig vil jeg ikke anbefale sistnevnte, men kan jo likevel være noe du vil like. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå